ne zaman bir melek kanat çırpsa sokaklar yolunu şaşırır rüzgârın çarptığı kapıların birinin gözü kör olur duvarlar yabancılaşır baktığı pencereye
kimse sevemez yatıya gelen misafirin ağırlığını limon kokusunun uçuçuluğu kadar havalı olmasa da gül suyunun yıkadığı eller biraz mahçup biraz huzursuz pudralanmış lokum tadında dudaklar sararmış solmuş
biz hazır değiliz gülo yonca sessizliğinde döşeklere atılan yorganlara karanfil ıslaklığında koklaşmalara hiçbir zaman
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAPILAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAPILAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Melekler alçaklarda gezerken Eli ayağı dolaşır sokakların Kapılar rüzgara yenilir Rüzgar onun bir gözünü bitirir…
Bakir duygular da Bakir dudakların kokusu gezinir Yanakların rengi utangaç kırmızıdır El değmeyince onlar hep solgunluğa meyillidir…
Tarlanın mis çocuğu yonca Döşek olup misafire sunulunca Geceyle karanfillin sesleri birbirleriyle koklaşırlar Ve kırsallığın tek eğlencesi, Öksüz ve soluksuz gece başlar…
Sizin şiir; Derinlerin işidir, İnsanı hep bir rüyadaymış gibi düşündürür. Ve her şiir, Size bir kutlama günü gibidir !...
biz hazır değiliz gülo yonca sessizliğinde döşeklere atılan yorganlara karanfil ıslaklığında koklaşmalara hiçbir zaman
size de bu hayat metalik geliyor anladığım kadarıyla, o eski saf ve temiz günlere özlem duymamak mümkün değil.Selam ve saygılarımla.Allah'a emanet olun.
Güzel duyguların ürünü.
Kutlarım.
Selamlar...