Bir tarafta son pişmanlıklar diğer tarafta keşkeler Fayda eder mi özür dilesem? Hazan mevsiminde ki yüreğime Bahar esintileri getiren eski seni getirir mi? Helal et hakkını, helal et verdiğin sevgini Affet gözlerim açık gitmesin…
Gücüm cigarama yetti Bir cigara yaktım sen diye nefes nefes çektim içime Bir nefes… bir nefes daha… Son nefesi çekerken bir anda adını haykırdım. Duyuramadım sesimi Oysa yoktun…
Ellerim O küçücük ellerini aradı ısınmak için Masum bakışlı gözlerine hasret kaldı Ağlamaktan kan çanağına dönen gözlerim…
Sonra aynı havayı teneffüs ettiğimiz Şehrin sokaklarına attım kendimi Sağa sola bakındım sen yine yoktun! Evinin önünden geçtim perdelerin çekili Odanda ışık da yanmıyordu…
Ben seni çok büyük sevdim Duygularım sevdamın önüne geçmiş Gözlerimi bencillik bürümüş Bakar kör olmuşum affet!
İhtiraslarım uğruna Asıl senin büyük sevgini görmemişim Diz çökerim yeminim olsun secde ederim önünde El açtım rabbime yalvarıyorum Neredesin af dilemeye geldim…
Bırakma beni ayaz gecelerde Çıkmazlarımla baş başa Kabıma sığamıyorum Aza koyarım dolmaz çoğa koyarım almaz Keşkelerim almış başını gidiyor Vicdan muhasebesi yapıyorum Hesabımı tutturamıyorum Ne mizanlarım Ne de bilançolarım bir biri ile denk değil…
Ben hala kahrolası o gündeyim İçim içime sığmıyor Masum bakışın tokat gibi inince yüzüme Gözümde şimşekler çakıyor…
Yalvarırım yardım et! Dönmek istiyorum özüme Hasretimle Sevgine açlığımla Af diliyorum senden Hadi ne olur “affettim” demeni bekliyorum…
Adını sabahlara kadar duvarlara kazıdım Uyku tutmadı çok düşündüm Gülmeyi unutturmuşum Hadi ne olur gül Gülüşünü özledim…
Yaşarken bencilliğimle seni öldürmüşüm Oysa ben sensiz yaşayamam Bana can veren sendin! Şimdi cezamı çekiyorum Yaptıklarımla can çekişiyorum. Sanki son nefesini verecek hasta gibi ölüm döşeğindeyim Bugün varım yarın yokum Helallik almadan ölürsem eğer gözlerim açık gidecek Ama sen mutlu ol Bu dizeler sana özür mesajım olsun…
Elimde ki son sigaramı da yakıp Soruyorum? Hakkını helal edecek misin? Ben ne taraftayım? Vicdan muhasebesinde Hesaplarımı tutturamazsam Seni kaybedecek miyim?
//Melek yüzlüm peygamber kalplim! Sen her şeye değersin... Hiç bir şey söyleme ben gözlerinden okuyorum söyleyeceklerini…//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vicdan Muhasebesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vicdan Muhasebesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili ustam; Keyif alarak, biraz da hüzünle dinledim. Bu güzel eserinizi bizlerle paylaştığınız için size çok teşekkür ediyorum. Emeğinize, yüreğinize sağlık… Selam ve saygılarımla...
Keyif alarak, biraz da hüzünle dinledim.
Bu güzel eserinizi bizlerle paylaştığınız için size çok teşekkür ediyorum.
Emeğinize, yüreğinize sağlık…
Selam ve saygılarımla...