Ben seni gözlerimle değil yüreğimle gönülden sevdim. Sana olan sevdam heves uğruna da olmadı Ne bedenin ne de tenindi beni sana çeken Bir günlük heves uğruna egolarımı tatmin için de değil İnan bir tanem inan seni sen olduğun için Gönülden canımı verecek kadar ömürlük sevdim Ne olur kırmayalım bir daha bir birimizi Önünde diz çöküp af dilemeye geldim…
Yeter ki affet, inan bir daha üzmeyeceğim seni Yüreğimde ki sevgim azalmayacak hiç İnadına git gide büyüyerek çoğalacak Sevgi deryasında yüzdürüp mutluluğa boğacağım Gözlerim sana bakmaktan bıkmayacak Her nereye gitsem hep seni arayacak Bakışlarım sevgi dolu olacak Lütfen anla beni üzmeyelim kendimizi Önünde diz çöküp af dilemeye geldim…
Bana “deli” derdin ya… Gerçekten çıldırmış olmalıyım Bu sefer çok ağır geldi sana yaptıklarım Bu yükü taşıyamam, senden önce ölürsem eğer Ruhumu sana bırakacağım, benim gibi o seni asla üzmeyecek Uzat ellerini tut elimden af dilemeye geldim…
Hasretimsin, belki sana hasret gideceğim Karanlık gecelerimde yıldızım Zemheri ayazında sıcaklığınla ısıtan güneşim Yaşamayı unutmuşken bana yeniden hayat verdin Tutunacak bir dalım yokken umudum oldun Bu kalp seni hiç unutur mu? Aç yüreğini af dilemeye geldim
Olmayacak dualara âmin demedim Boş hayaller kurup dalıp gitmedim uzaklara Sensin tek duam, sensin hayalim Sana ait kocaman bir dünya kurdum küçücük yüreğimde Seni sensiz yaşıyorum bekli de çıldırmam ondandır Biliyorum çok kırdım seni Önünde diz çöküp af dilemeye geldim…
//Seni çok seviyorum, yar dediğin ya senin gibi olmalı ya da hiç olmamalı…//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Af Dilemeye Geldim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Af Dilemeye Geldim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.