şiirler sevgili hepsi birer mesajdır aslında dudaklardan uzaklara yazılmış yürek ağrılarına masaj yoğun faz kalp ayazıdır ondan çoğu gidenlere yazılır!
zehirler iyi yanmayan kömür hep masumdur siyahlar kıvılcım olmadan bir kere tutuşmasın kırmızı yetmez söndürmeye kesilir sesin sevmeye mangal gibi yürek gerekir sevgilim karşıdan esen derin bir nefes!
kulakların ileriye bakarken sadece arkanı görebilirsin dikiz aynasından geç olmuştur imdat demeye çoktan saçlarını tarıyorsa rüzgâr kıymık doludur uzaklar cıvıltısız soğukluk kedisiz sokaklar dilinde şovenist hücreler uygarlığı hızlı adımlarla imzalanmış kaldırım şövalyeliği kaybolmak seni umursamayan insan bolluğunda sonra gece sonra beynindeki harfler sesli sessiz uçuşan an kırıkları bütün saatler durur te(r)k sığınağın zaman olduğunda
canlı gözlerle gezen kediler ve kendinden bile korkan boş adımlar/adamlar dışında bir şehir kalır geride bir de şehit! uyutamadığın! -unutamadığın- nefesinde gömülü toprağı
aşkolsun kibarlık içeren bir kahır sözcüğüdür aslında kuru bir ayaz barındırır dokusu ölüye ağlanmaz âdettir bu topraklarda gidenin ardından dökülür su!
kararlı adımlarla yürürken âniden farkediyorsun ki geride kalan topuğunun altında koca bir mayın! bir adım ötede de yıllarca kucaklamaya kıvanç tuttuğun bu son şiirin diye avuçlarına tutuşturduğun can attığın sevdiğin...
kalakalmışsın öyle çakılı mıh gibi biliyorsun bir adım sonra havalardasın, kanatlanıp uçacaksın!
ne bir patlama sesi duyulmuş ne bir mezarı kirletmiş adım velâkin herkes o -bu- şiiri okuyorsa! ... .. . masiva(!) ...
birimiz gitmişizdir bakmadan ardına!
ve sevmek sevgili; hep şık değil biraz da kışı giyinmek sanatıdır sırtına!..
ToprağınSesi
( Büyük bir teveccüh lütfedip şiirimi seslendiren Hicran Aydın Akçakaya arkadaşıma sonsuz teşekkürlerimle)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kışı Giyinmek Sanatı / Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kışı Giyinmek Sanatı / Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şair acını esiri olmadan acıyı anlatırsa şiirde zirvenin temiz havasını solur. her iki yürek bu havaya solumuş ve ruhumuzdaki acıya parmak basmışlar tebriklerimle
aşkolsun kibarlık içeren bir kahır sözcüğüdür aslında kuru bir ayaz barındırır dokusu ölüye ağlanmaz âdettir bu topraklarda gidenin ardından dökülür su!
şiir çok güzel finali ile son noktayı da koymuş ama şu aldığım bölüm beni çok etkiledi... aşkolsun ifadesinin iki farklı anlamından birini o kadar güzel açmışsınız ki... aşkolsun birinin tüm olumsuz durumlara rağmen başarısını alkışlarken bravo demek kadar etkili bir söylem ve aşkolsun aynı zamanda kullanıldığı duruma göre bazen de güçlü bir sitem, kırgınlık bir kınama ifadesidir ki dediğiniz gibi kibar bir çerçeve ile süslenmiştir...
aşkın onur olduğunun en güzel ifadesi de aldığım bölümün son iki dizesinde saklı... bariz bir şekilde ağlarken omuz silkip ağlamıyorum ben diye diklenmektir gidenin arkasından su dökmek...
serbest bir şiirde kelimeleri hizaya sokmak bir sanattır...
şiirler sevgili hepsi birer mesajdır aslında dudaklardan uzaklara yazılmış yürek ağrılarına masaj yoğun faz kalp ayazıdır ondan çoğu gidenlere yazılır!
Harika söz evet tüm şiirler mesajdır hayatın içine almak isteyen alır saygımla kutlarım emeği
Uzun,soğuk,hüzünlü yolculuklardır aşk ...Bazen kopan fırtınalara,yağan yağmurlara...Soğuk kış günlerinde üşüdüğünüzde sıcacık bir eli hissedebilmektir aşk...Ne güzel yazmışsınız hocam tebrikler saygılar...
Masiva'ya er ya da geç gidilecek ve bir kişi boynu bükük kalacak ertelemek niye sevgiyi değil mi...Çok güzeldin şiir...