kimse görmeden çaya doldurduğum şekerler de fayda etmedi yaşamı tatlandırmaya
başucum irinli şiirlerle doluydu şiir yazacaksan yanacaksın diyen iltihaplı kitaplar kangrenli duvarlarla sus oynamak dayanmanın adı uykuydu uzun bir zaman sebepsiz şiddetli ağrılar, unutmak
artık ne yazsam eskiydi elimde eyer dönüyordum eve eser kalmamıştı gülden artık dik şiirlerin gamzelerinde saklanan ve giderek kararan dikendim
kes parmaklarını bir piyanistin ne kalırsa geriye o bendim!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Gittikten Sonra şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Gittikten Sonra şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gidenler,öncesinde kendilerinden gidildiği için giderler..diye düşünmüşümdür hep.. geride bırakmak için değil,geride bırakılmaktan korktuğumuz için gideriz..oysa gitmelerin bahansizliğiydi güzel olan.. gitmek istersen,bahanesiz git;en haysiyetlisi buydu..budur. belki de değildir..bana öyle geliyordur..kimbilir..
dünyaya arkasını dönüp gidebilir mi insan. tüm bu yapayalnızlık kime ve nereye terkedilir.. bazen hiçbir yere gidemeyişimizin nedeni bu.bazen işte kalmak,bu kadarcık bir acz meselesidir.
giderken dünyadan ardımda çok kırılmış bir kalpten başka bırakacak mirasım yok.. hepsini kelimelere sardım. ama mirasçım da yok.. ya da kimseye o kadar eziyet etmek istemem bir daha. "bir daha"..sanki önceden olmuş gibi..yalan:) doğrusu "asla" olmalıydı..
jane champion'ın the piano 'sunu anmalıyım burada..
"kes parmaklarını bir piyanistin ne kalırsa geriye o bendim!.."
belki de parmaklarımız hiç yoktu. olmadı. hepsini biz hayal ettik.. en kötü gibi görünen en iyi kısmı bu, hikayenin.