-kaçıp gidecektim ne güzel kendimden! niye tuttun ki ellerim beni?
yoksul bir serenat gibi yağıyor yıldızlar üzerime bunca bolluğun içinde yoksun hissetmek ağır deli fişek bir delikanlı gibi çekip bıçağımı kınından kendime saplamak , ağır!
yetim doyuran bir sevda bu gönenmek ekmeğine, suyuna ve bir çimdik tuzuna, ağır!
yağmuru beklerken dolu vurdu üstüme ayaza durdu yapraklarım kırağısında buz tuttu rüyalarım kıştan uyanamamak bahara, ağır!
ağır vagon vagon hüzün taşıyan katarlar hüznü yollar boyu uzatmak ağır!
can tortusu, güz yorgunu bu karanlık, bu kahır ağır!
celallenmiş bedenim ruhuma ki cemalime bakamamak aynada, ağır!
haydi vur hançeri bir kez daha sırtıma! buralarda sevdalar üç beş kelime, iki satır sonrası malum tutarsın hiçliğinin ucundan batırırsın yokluğuna!
-kaçıp gideceğim bu kez kendimden tut’ma ellerim beni!
geriye sayım bitti …elde var sıfır… ki o bile ağır!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağır... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağır... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"haydi vur hançeri bir kez daha sırtıma! buralarda sevdalar üç beş kelime, iki satır sonrası malum tutarsın hiçliğinin ucundan batırırsın yokluğuna!" Tebrikler gerçekten ağır anlam dolu her bir yanı sancılı ama şık bir şiir. Kutluyorum sevgiler.