Senin gelişine ayarladım Tüm zaman dilimlerini Gelişinle önce saatler duracak Sonra günler haftalar ve yıllar Gelmedin acımasızca geçti Tükendi tüm zaman dilimler Oysa ki tükenen yalnızca zaman değildi Tükenen bir sen birde bendim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜKENEN BİR SEN BİRDE BENDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜKENEN BİR SEN BİRDE BENDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
malesef hocam beklerler tükeniyoruz severken tükeniyoruz özlerken tükeniyoruz hayatın kendisi başlıca bir tüketim saygılar değerli yorumunuz içinde ayrıca tşk ederim
Keşke bir sen, bir de o tükenmeseydi ? Bak o zaman zamanın dilimleri nasıl kuşa dönerdi ! Zaman da artık öğrenirdi ki, Saatler sadece kendi uydurma dilleri Aşk içinde yaşayan insanların oysa ki, Başka başkaydı zamansal reçeteleri...
İki gönül bir olunca, Bak o zaman, zaman nasıl linç edilirdi ! Zamanın itibarını hiç edilirdi... Kimse asla iki kişilik tükenmezdi Belki de sonunda zaman olalı zaman, İnsanların mutluluğu yüzünden intihar ederdi Lakin mutluluğa zamanların sözü geçmezdi Dünyalarından hep hızlı hızlı geçip giderlerdi !...
Düşüne düşüne ayıklayınca güzel hislerinizi Boş durmamış yüreğinizin de kara kalemi Değil aklına geleni, Yazmış yüreğini eşeleyen en elzem şeyleri... Tebrik Edeim Sayın Şaire Hanım Sizleri !!!....