(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞIR GELİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞIR GELİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa ama anlam deryasıydı usta............ Kutluyorum güçlü kalemi; keyifle okudum Yüreğine sağlık ______________________________________________Saygılar selamlar
Yükten yüke değişir ağırlıklar Tabi ki yüklerin sanal kiloları da ruhların gücüne göre tartılırlar Ayrılık yükü var, Yüklerin en insafsız yüreksizi benim bildiğim kadar ! Hani bazılarının akıl kantarını bile bozar…
Doğru söylüyorsunuz, oluyor öyle durumlar; Kimi yükleri hem taşıyamazsın, Hem de vaz geçim kendini ondan kurtaramazsın kolay kolay Sonunda onun altında kalmakta vardır naçar !?... Dilerim öyle bir duruma düşmesin insanlar ???......
Biliyorsunuz işte, En tehlikeli şiirler kısalar !....
Benim en çok korktuğum şiirler "Kısa şiirler'dir" Derin anlamları ürkütür beni ! Çok çok uzun anlatmam gerekirkendisini Ki, Anlatıp anlatıp da dağıtayım korkuları içimde ki ? Konuş konuş diye bağırır hep kısa şiiirler bana Kimi insanlar korkudan ıslık çalar karanlıklar da Şarekılar söyler ya da Temsil de yapmayalım bir hata; Hani korku değnce aşırı duygu hali artık sen anla ???... onları okurken içimde bir dugu derki bana, Hadı hadı oku da rahatla ????.....
İşte böyle benim duygu maceram ! Her yiğidin bir yoğurt yeyişi varmış Benim de kısa şiirleri yemem böyle bir iş....
iyi ve güzel akşmalra saygılar çok değerli yorumlarınız içinde tşk ederim yeniden burda olmakta çok güzel evet galiba en tehlikeli şiirler benim yazdıklarım ha ne dersiniz :)
mesela
yaşam ve ölüm kardeşti ama her zaman ölüm galip geldi
neydi sebep gidişine... yok muydu hiç bir çaresi neydi bu ayaklarının aceleciliği, oturup var iken dinlemeyi neden dilin susmayı tercih etti yüreğin yüzüme indirdi kepengi.. bir vedayı çok gördü cemalime buz dağını bıraktı kirpiklerime.. gittin madem gitmeye (....) neydi sebep dönmeyişi,ne,,,
tşk edrim yeniden burada olmak güzel değerli yorumların ve dizelerini içinde ayrıca tşk ederim yine beni yalnız bırakmadığın içinde saygılar dost kalem
Gönül sesiniz susmasın...
......................... Saygı ve Selamlar...