(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVMEK GEREK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVMEK GEREK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba kardeşim.kısa ama anlamı derin özlü mısralardı.aşk nefretten doğar diye bir söz var. sizin sözünüz bunu anlatıyor.kutluyorum.puanım tam .selamlar.
gitme ey sevgili,diyorum gitme ... sohbet edelim, el ele göz göze bir yudum demli çay keyfinde.. gözden uzak gönü,le yakın dertlerimiz oynasın çayır çimende mutluluklar hemen yanı başımızda sigara paketi solda çakmak sağda duman dudaktan uzaklaşırken havaya gitme ey sevgili, diyorum gitme ... sohbet edelim, el ele göz göze ağaç bir masanın soğuk kirliliğinde dumanlı bir havanın sarhoş seyrinde.. güneşe uzak gölgeye hemen yakın. sabah nöbetini devretmeden geceye sırtımız dönük iken elemlere kederlere göz ıramış iken asi kirpiklerde gitme ey sevgili,diyorum gitme ... sohbet edelim, el ele göz göze bırak dönsün dünya kendi ekseninde yıldızlar asılı kalsın gökyüzünde sırra erelim iki yürek bir gönülde .. kaybolup gidelim aşkın ateşlerinde engel olmasın inadımız bu sevgiye kara saplı hançeri vuralım çekilenlere ellerimizi kilitleyelim ellerimize ............ gitme ey sevgili, diyorum gitme ... sohbet edelim, el ele göz göze.. .......................................................kutlarım canı gönülden tebrikler................
Hem doğru Ve hem de tabi Sevgi olmazsa, "Nefret" de olmaz Orta da. Bu eylem, Birbirleriyle doğrudan ilgili; "nefret edebilmek için bile, sevmek gerek"deyimi, Bir söz ustalığıyla ilgili Zaten hep böyle bir ustalık, Sayın şairimizin de işi Bu anlam da,