(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaçırmışım, Sakladığınız canların Cansızlıklarını, Hatta kansızlıklarını...
"Besle kargayı Oysun gözünü" Hiç duymadınız mı ??? Tarihinden beri var hayatın Bu bir insanlık hastalığı !...
Kurtulmak istiyorsan birinden O'nu çok çok fazla sev ki, Veya iyilik yap baktın olmadı, Mükafat olarak atsın sana kazığı Bu sebeple sen de kurtulursun ondan gayrı....
İçinizden hayat felsefesi fışkırıyor !!!.. Bizler de onları zevkle okuyor, Mutlu oluyor !!!... Ve de sizi K U T L U Y O R !!!....
Canımdan Özge bildiklerim, yüreğimin taa içine gizlediklerim Beni benden aldı yok oldu benliğim . Şimdi ben biçare kaldım neylerimiz diyor şair başa gelecek en acı olay hariksydı hoşça kal
Candan ileri dediğim.. Seyyah olmuş bir lisanım.. Yarım kalmış cümlelerim.. Söylenecek ne varsa dilde söylendi sana.. Kalmadı yürekte hiç bir şey sırlarım,da.. Kocaman bir hüsran senden sonra kapıda. Git diyorum, gitmiyor kaldı başıma bela.. Senden kalan yara ise hala kanamakta.. Yüzü yok kapanmaya.. Ağlamalarım tavan yaptı. Çaresizliğim hat safhada.. Kocaman bir boşluk solumda. Kocaman bir beyhude sağımda. Ömrün her nefesi boşu boşuna.. Göz yaşlarım utanır oldu artık yatakta yorganda...
canlar vardı canıma sakladığım sonra sakladığım canlar sakladığım yerden canımı aldı....
............beğeniye değer gördüğüm yüreği güzel insan saygı ve hürmetlerimle...........
Ayakta alkışlıyorum
Yüreğine sağlık
Kalemin daim olsun
_________________________________________Saygılar selamlar