her aşk kendi yörüngesinde güzel narında yakar har, köz tutmuşsa eğer küllenmez sonsuz aşklar biteviye ab-ı hayat suyudur kana kana içilen...
a ş k n’asıl bir s’ır hem mutlu aşkı inkâra yara bere içinde iken üstelik yine de peşisıra koştuğumuz fettan bir cazibe sır işte n’asır tutan yara bere...
sevdasına soyunduğumun dilberi sorma bana sevgimin sınırlarını sorma bağlama dilimi dilim lâl olur konuşamam lerzan olur karşındayken sözler sen gözlerime bak sevgilim gözlerinde esir bırak beni sorma bana seni nasıl sevdiğimi sorma sevgilim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"asırlık s'ır" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"asırlık s'ır" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böyle güzel bir şiiri böyle güzel bir yürek yazabilir ancak aşk ne büyük bir sır ki bir taraftan korkular bir taraftan cesaretler bu ikilemde yaşanılan bir gerçek aşk ancak sevenin halinden seven anlar güzel anlatmışsın Ahmet Abicim benim aşkım aşılması gereken zorluklarla dolu ama aşk zorluklarla da yaşanır çünkü aşk büyük bir sır sesine ve yazan kalemine sağlık sevgilerimle ...
sevdasına soyunduğumun dilberi sorma bana sevgimin sınırlarını sorma bağlama dilimi dilim lâl olur konuşamam lerzan olur karşındayken sözler sen gözlerime bak sevgilim gözlerinde esir bırak beni sorma bana seni nasıl sevdiğimi sorma sevgilim...
göz iki yürek tek o nedenle ikinin bire zulmü ve o nedenle gözler ağlaması hak...diye okuyunca
kırkından sonra ermiştim "a ş k" ın bir sırrını daha !... ... "bağlama dilimi dilim lâl olur konuşamam ..." bir sır da sizden ... ve dahası; "lerzan olur karşındayken sözler.."