(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Babam... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Babam... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahhh babasızlık ahh yıllar oldu bu yürek hala yanar babasızlıgıma Allah kimsenin büyügünü önünden almasın kalemin daim yaşamın mutluluk olsun mutlu kal
Ellerim havada dua ederim sana Çaresiz boynum büküktür O’na En zor anlarımda yardımcıdır bana Sen yoksun Allah’ıma sığındım ..
Ah ..Halidem..Anne ve babaların yeri bambaşka...Ama hayat bu öyle bir zaman oluyorki bizleri bırakıp gidiyorlar..Ancak o zaman anlıyoz yerleri boşalınca büyüklüklerini, sevgilerini daha bi içten duyuyoruz.. Yaşarlarken hiç ölmüyeceklermiş gibi geliyor...Büyüsekte ..Bizlerde anne baba olsakta her zaman anne ve babaya ihtiyaç duyuyoz...Halimizi anlıyan onlar..derdimizin ilacı yine onlar..Başımızı omuzlarına koyabileceğimiz tek güvenilir yer...Allah sabrını bol versin...İyiki çevremizde dostlar var...
HALİDE SELCAN
"Babam..."
Baban ve Annen, Seni görüyor ve kolluyorlar... hissediyorsun değil mi ?...
Şiirini, böyle bir günde okumak nasipmiş.
Hazîran ayının, üçüncü pazar gününde-2009.
Selâm ederim.
K.Y.
TTRABZON.