Kar mı yağmış saçlarıma anlamadım Tomurcuk gül iken sevdamız Açmadan dalından kopardın Baharı yaşarken seninle Yüreğinin hüzünlü girdaplarında boğdun beni Keşke böyle olmasaydı sonumuz.
Gözlerine bakmaya doyamadım kilitlenip kaldım Sevdanı yüreğimde saklayıp mühürledim İyi günümde kötü günümde sen vardın yanımda Gözlerimde ki mutluluğu gözlerinde bulmuştum Hep ışıl ışıl, bana ışık vermiştin Kendimi sende bulmuş, hazanda baharı yaşamıştım Keşke böyle olmasaydı sonumuz.
Çekildim şimdi dört duvar arasında ki küf kokan köşeme Gözlerimi bir noktaya dikip seni düşlüyorum Hissediyorum yanımdasın. Sigaramdan bir nefes çekiyorum içime ten kokun niyetine Öyle derin çekmişim ki hasretinle yanıyorum Boğuyor öksürükler beni Nefessiz kalıp öleceğimden korkarım Keşke böyle olmasaydı sonumuz.
Küf kokulu odam yokluğunda bile hayalinle dolu Özlemle hasretine sarılıyorum Bana hep “delisin sen” derdin ya Gerçekten hafızamı yitiriyorum kendimi tanıyamaz oldum Yokluğunda, zemheri ayazında bile üşümediğim kadar üşüyorum Seni ne çok büyük sevmişim meğer Keşke böyle olmasaydı sonumuz.
Farkında mısın bilmiyorum sana adım adım yaklaştıkça Uçurumlara düşüyorum Kendi kalabalığımda kaybolup ağlamak istiyorum yalnızlığımda Seninle paylaştığım her anı düşünüyorum Ağlayıp içimi dökmek rahatlamak istiyorum Düşünüyorum… Sadece düşünüyorum! Sebebi yok! Çünkü seni hala çok seviyorum Keşke böyle olmasaydı sonumuz
//Ellerin ellerimdeyken yakışıyor mu başka elleri tutmaya? Erdin mi şimdi muradına? Isındı mı tenin başka bedenin sıcaklığında? Oysa aşk ölmüş, sevda salasını verecek sevgi defnedecek. Keşke böyle olmasaydı sonumuz//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Keşke Böyle Olmasaydı Sonumuz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Keşke Böyle Olmasaydı Sonumuz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ükemmel anlatımdı fon eşliğinde okumaktan/dinlemekten keyif aldım Yüreğine sağlık Kalemin susmasın üstat __________________________________;Selamlar saygılar
Yüreğine sağlık
Kalemin susmasın üstat
__________________________________;Selamlar saygılar