kahramanlar ölmez derlerdi yalanmış sırf bu yüzden sen öldün ben kaldım şimdi sen yedi sekiz kerestenin altında unutulmuş bilmem kaçıncı askersin şehit olduğunu sanan bense tarih okumaya başladım anladım herşey yalan..
can ciğer dostum asker arkadaşım kızma bana tarih okumaya başladım anlasana
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yalanmış..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yalanmış..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen ölünce bile kahramanımsan benim, diyebilir miyim ki kahramanlar ölmez?
Demiş vefa duygusu ile şair...Tabii kısa ÖZ ve dizeler daha fazla söz de barındırmış içinde yaşadığımız an'lara sitem ile...Tebrikler saygılar hocam.Saygı ve selamlar efendim...
Ferda,ca tarafından 10/17/2014 1:38:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Evet çok etkili dizeler tarih okumuş biri olarak dediklerine katılıyorum binlerce erin ,subayın şehit olduğu mevzilerin bir kaç imzayla verildiğini,evet şehitler kandırıldı. kanlarla sulanan toprakların peşkes çekildiğini göstermekte tarih,yazdığınız cesurca içten kutlarım, selamla
Keskinkalemzaman tarafından 10/16/2014 11:39:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
diyebilir miyim ki kahramanlar ölmez?
Demiş vefa duygusu ile şair...Tabii kısa ÖZ ve dizeler daha fazla söz de barındırmış içinde yaşadığımız an'lara sitem ile...Tebrikler saygılar hocam.Saygı ve selamlar efendim...
Ferda,ca tarafından 10/17/2014 1:38:58 PM zamanında düzenlenmiştir.