Ben küserim; barışmam, Sen gönlümü almazsan. Ben susarım; konuşmam, Sen hatrımı sormazsan. Ben beklerim; Gelip beni bulursan, Ben affetmem, Başkasının olursan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir yazan insanlardan asla zarar gelmez.. Onlar duygu dolu hassas ve ayrıcalıklı çok özel donanımlı kişilerdir. gerçi aralarında bazı sütü bozuklar çıkabilir, onlar bizden değil..
Sizi tanımış da oluyoruz şiirlerinizle.
Aslında şairler kendilerini gizleyemezler..
Kutlarım saygın kaleminizi.. Siz şiirler yazmaya devam ediniz..
Bizler yazmasak da olur.. Okumak için şiirleri diyorum,, yazmayalım bizler..
çok çok teşekkürler ilginize, beğeninize, onur veren sözlerinize.Yoğun hayatın içinde, ne zaman öleceğimizin belirsizliğinde, vakit ayırıp okuduğunuz, güzel yorumlarınızla renk kattığınız, her şiir için ayrı ayrı teşekkkürler.Bişeyler karalıyorum bende kendi çapımda aramızda çok usta kalemler de var yolu uzun olanlar da beni iyi bir yere koyan yüreğinize selam olsun.Sizde yazmaktan hiç vazgeçmeyin (yorumlardan hele hiiiç)
Seven yürek sesi yansımış mısralara birazda kıskanclık var galiba.)) Güzeldi Usta kalemi kutluyorum Yüreğin susmasın __________________________________________Saygılar selamlar kalemin daim olsun
Sizi tanımış da oluyoruz şiirlerinizle.
Aslında şairler kendilerini gizleyemezler..
Kutlarım saygın kaleminizi.. Siz şiirler yazmaya devam ediniz..
Bizler yazmasak da olur.. Okumak için şiirleri diyorum,, yazmayalım bizler..