(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hep Aynı Terane… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hep Aynı Terane… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel ve beni sarıp sarmalayan alıp götüren bir şiir okudum.
Aman ne olur her zaman hep böyle bir çocuksu yanımız kalsın. Eğer siz bunu devam ettirebiliyorsanız ne mutlu size. Bakmayın başkalarının ne dediğine. İster eş ister arkadaş,ister ana baba olsun. Bu duygu hepimize lazım. Hatta tüm insanlığa...
Bu içten ve duru anlatımınızı alkışlıyorum. Tebrik ediyorum. Selam ve sevgilerle...
Şu çivisi çıkmış dünyada, keşke hep çocuk kalabilseydik, bütün dertlerden tasalardan uzak, henüz dünyanın kiriylr kirlenmeden saf ve temiz kalabilseydik. Ama maalesef bütün bunlar keşkelerin ardına gizlendi hep. Çok güzel ve çok anlamlı bir şiir. Kutlarım yürekten.
Sevgili şairimiz kendi yaşam öyküsünü , şiirin ana mesajına uygun bir çocuksu direniş sözcüğü ile bitirerek şiiri daha da güçlendiriyor ve anlamını dizelerden çıkarıp okurun yüreğindeki zaten var olan duyguların üstüne oturtuveriyor ...Çok , çok güzeldi ...Kutluyorum içtenlikle ....
hayatın gerçekleri hepimizin başında ne yazkki..büyümek istemiyoruz ama önümüze koyulan duvarlar mecburen büyütmek zorunda kalıyor.. keyifliydi gönlünüze sağlık selamlar sevgiler
allah seni ne demeliyim sana..:) annemle halam oturmuşlardır .. biz son demleri yaşarken onlar hala büyüdük mü yoksa büyümedik mi onu konuşuyorlardır ..:) valla helal güzel bir konu ve mükemmel anlatış tebessüm ettim .. şu resim !!banada öğretsen kuzen ..ağlıyor şiirlerim ..:) sevgimle...
Ahhh ceynancığım..düşündüklerimi dile getirmişim...Değerler, değerler...halada öyle değil mi...Böyle gelmiş böyle gider...Tebrikler şiirin çok güzeldi...sabah , sabah gülümsettin...
Saygılar