Ankara… Ufku göremezsin buralarda yüksek binalar engeller. Her yer beton yığını da olsa Güneş batarken özlemlerini de engelleyemezsin. Balkonda otururken binaların arasından sızan Pembe mor ışıklara dalar gözlerim Aramızda dağlar, aramızda yollar var Çaresizce seni daha çok özler zavallı yüreğim Yalnız gelişinle avunup mutluluğu tadarken Kahreden çift gidişine bir anlam veremez, Seni düşünür sevdalı deli gönlüm güneş penceremden batarken.
Yaşadığım tüm acılara, sol yanımda ki sancılarıma Onca kedere ve dertlerime Gülmeyen kör talihime Yüreğimi kor ateş gibi yakan sonsuz hasretine, Biten gençliğime ve canım... Sensiz geçen ömrümün her gününe Lanetler okurken Sana sevdalı deli gönlüm isyan eder güneş penceremden batarken.
Birini söndürmeden diğerini yaktığım sigaramdan Sen diye nefes nefes dumanını içime çekerim. Her Ankara’ya gelişimde Özlemlerin çığ gibi büyüyüp Deli bir fırtına gibi içimde eser hasretin Umutlarımı yitirdiğim an senden bir telefon bekler Seni düşünür sevdalı deli gönlüm güneş penceremden batarken.
Zemheri ayazında gelip Buz tutmuş yüreğimde meltem rüzgârları estirdiğin günü Hüzün yüklü karabulutların Yüreğimi kapladığı bir zamanda, Kararmaya yüz tutmuş dünyamı aydınlattığını Girdapların içerisinde sürüklenirken Sımsıcak yüreğinle gelip sevgi yüklü gücünle çekip çıkardığını Nefret ettiğim yaşamı tekrar nasıl sevdirdiğini Hayata küsmüşken nasıl dört elle bağlandığımı Düşünüyorum içim buruk güneş penceremden batarken…
Sensizliği bile seninle dolu dolu yaşarken Güne seninle başlar Seninle bitirir geceleri hayalinle sarılırım Sesini duyduğum an yüzümde gamzeler açar Söylediğin her söz kurduğun her cümle beynimde yankılanır Dünyam seninle dönerken Seni düşünür avunurum her akşamüstü güneş penceremden batarken…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ankara'da Gün Batımı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ankara'da Gün Batımı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.