Ah… Ah bu karanlık geceler Ah bu karanlık geceler yok mu? Bazen huzur verir insanın içine Bazen de hüzün doldurur yüreklere... Hüzün dolu bugünler de böyle kalmayacak elbet geçecek Kalanları da senden bir bir geri alacağım… Ne çare bir gün daha kayıp gitti ellerimizden, Yapabileceğimiz onca şey varken…
Hüzünlü şarkıların nakaratları dolanırken dilimize Saatler yine sensizliği gösterirken Ayrılığa beş var diyordu. Arkamızda yağmalanmış sevdalar Yıkık dökük öznesi ve yüklemi biz olan cümleler bıraktık…
Radyoda çalan bana armağan ettiğin bu son şarkının; Hüzünlü notaları boğazıma geçirdiğin urgan Yürek yakan sözleri ağırlığımı taşıyamayan idam sehpası Ayaklarımın altından sehpayı çeken cellâdım da Buram buram hasret kokan nağmeleri olsun. Aldanma sakın bacaklarımın tir tir titrediğine, Çaresizliğim korkaklığımdan değil! Sevdanı kuşandım sensizlik ağır geliyor taşıyamıyorum Çaresizce vurup sırtıma çıktım idam sehpasına…
Gözlerim uykuyla barışık değil uyku tutmaz biliyorum Sensiz düşlerimin de adı olmayacak bu gece Kaldığım şehir soğuk ve yağmur yağıyor Sokaklar bomboş sessizlik ve sensizlik hakim. Bu gece de yokluğunda tarif edemeyeceğim acıların arifesindeyim İntihar düşüncelerimi yok edip çıkıyorum Lanet olası idam sehpasına Acılarıma çelik yelek giydirdim kurşun işlemez hiçbirine…
Bütün şehir uykuya dalmış bu saatte Kim bilir bir ben uykusuz! Birde… Doğum sancıları çeken sen! Ayın şavkında pencereme düşen yıldızlardan güller yapıyorum Kuruyorum saatimin zilini sensizliğin ayak seslerine. Ayaklarımın altından idam sehpası çekilmeden Kim bilir pişman olurda Belki… Belki şafak sökerken gelirsin diye…
Karanlık gecelere inat mum ışığı vursa bile üzerime Şimdi önümde düz bir yol var adına hayat dedikleri Bu yolda ilerlerken ağır aksak duygularla O kadar kolay mı sandın unutmak seni Giderken arkanda bir sevda hattı ve idam sehpası Bir de yüreğimi paramparça eden depremler bıraktın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İdam Sehpası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İdam Sehpası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.