Başaracağım… Evet, son sözün bu olmuştu Başaracağım… Başardın da! Beni sevdanın kucağında Yapayalnız bıraktın. Böyle olmamalıydı, kaçmana anlam veremedim İki medeni insan gibi Helalleşip ayrılsaydık Boşuna mı emek vermişim Bunca zaman?
Senden çok şey de istemedim Bir el kadar bez parçasıydı Tenine değen, ten kokun sinmiş Cebimde taşıyabileceğim. Özlediğimde kokunu içime çekeceğim Ağladığımda gözyaşımı sileceğim El kadar bez parçasını Çok gördün bana.
Düşünüyorum da bazen Nasıl yapabildin bana Nasıl kıydın sevdamıza Sensiz öleceğimi bile bile nasıl yaparsın?
Biliyorsun! Gidene asla “kal” demem, demedim de Sana da demeyeceğim Tamam, kafana koymuşsun Başaracaksın ve gideceksin! Bir şans ver. Fazla zamanını almayacağım Sadece içimi dökeyim…
Sen farkında değilsin. İçim içime sığmıyor Kendimi yiyip bitiriyorum Beynimi kurtlar kemiriyor. Beni sevdiğine o kadar inandırmıştım ki Hiç bıkmayacaksın, bırakmayacaksın Her ne yaparsam yapayım Hep benimle olacaksın zannettim. Meğer bir bez parçasına değişecekmişsin Nereden bilebilirdim?
Üç beş gün sonra doğum günüm Zahmet etme, kendini de zorlama Hep arkamda senin olduğuna inanmıştım Ama öyle yaşlanmışım ki Dönüp baktığımda aslında kimsem yokmuş Doğru ya ben anlamamışım Aldanmışım aldanmış…
Kim bilir belki de hep anlatmaya çalıştın Sadece başaracağım demiştin… Hani ben de anlamak istediğim gibi Zorlukları beraber aşacağız, beraber başaracağız anlamışım Hal bu ki sen Ayrılık senaryoları yazmışsın Ben okumayı başaramamışım…
Dilin lal olmuş söyleyemediğin Ama gözlerinle anlattığın sevgine O kadar inanmış, sana o kadar bağlanmışım ki Gideceğine hiç inanmadım, inanamadım…
Meğer el kadar bez parçasını benden esirgemen Geride iz bırakmak istemeyişindenmiş Yoksa ben özlemişim Senin için gecegündüz ağlamışım Senin umurunda mı? Ama olsun. Her şeye rağmen beni unutmanı isteyemem Ben seni asla unutamam Ben sensiz ölüyorum can tanem ölüyorum… Hatta yüce rabbimden niyaz ediyorum Senden başka, bir bedeni bana nasip etmesin!
Biliyor musun? Sen benim her şeyim, can tanemdin. Sana kaderim alın yazım dedim taptım. Aldanmışım meğer Sen çıkarların için terk edecek kadar sevmişsin Dinlemek için bir şans diledim vermedin Kaçıyorsun adeta… “Kal” demeyeceğimi biliyorsun Hakkını helal et öyle git! Başka sözüm yok. Anladım ki vicdanın rahat olsun diye Duymak istemiyorsun Rahat ol… Ben delice sevdim! Sen sevmiyorsan arkana bakmadan git… Hadi durma! Gözlerime bak, öyle git. Git…
Mustafa KARAAHMETOĞLU 23.09.2014
Şiire gönül veren tüm dostların bayramını en içten dileklerimle kutluyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Git şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Git şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kal” demeyeceğimi biliyorsun Hakkını helal et öyle git! Başka sözüm yok. Anladım ki vicdanın rahat olsun diye Duymak istemiyorsun Rahat ol… Ben delice sevdim! Sen sevmiyorsan arkana bakmadan git… Hadi durma! Gözlerime bak, öyle git. Git…
git!! sevmiyorsa gider dökülür avuç avuç yüreğine son sözü kalır aklı donduran ah benim abim hak helaldir amma ya aşk? demiştim bir şiirimde (hakkımı bilmem ama aşkım HARAMDIR SANA)
yakışmadı bu gidiş sevgili sana sırtıma sapladığın kurşun ömürlük benimle...
Hakkını helal et öyle git!
Başka sözüm yok.
Anladım ki vicdanın rahat olsun diye
Duymak istemiyorsun
Rahat ol…
Ben delice sevdim!
Sen sevmiyorsan arkana bakmadan git…
Hadi durma!
Gözlerime bak, öyle git.
Git…
git!!
sevmiyorsa gider
dökülür avuç avuç yüreğine
son sözü kalır
aklı donduran
ah benim abim
hak helaldir amma
ya aşk?
demiştim bir şiirimde
(hakkımı bilmem ama aşkım HARAMDIR SANA)
yakışmadı bu gidiş sevgili sana
sırtıma sapladığın kurşun ömürlük benimle...
:(
tebrıkler abim