Okuduğunuz şiir 3.10.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Nurefşan.
Boşuna Yalan Dünya
Ne umutlarla geldim göstermedin gün yüzü, Yaşadığım şu hayat boşuna yalandünya, Yürüdüğüm yollarda dağa çevirdin düzü, Ayağımı vurdurdun taşına yalandünya.
Açılmadı kapılar kimseye darılmadım, Namertlerin yanında saf alıp kurulmadım, Denize düştüğümde yılana sarılmadım, Yinede geldi sırtım tuşuna yalandünya.
Çalıştım çabaladım bir yere varamadım, Yar diye yüreğime kimseyi saramadım Gördüğüm rüyaları bir hayra yoramadım Çaresizliğim gitti hoşuna yalandünya.
Kırsalar kollarımı ardından dizlerimi, Ardımda bıraktığım hatıra izlerimi, Yalan diye kandırıp örtseler sözlerimi Dayanmaz öfkem taşar dışına yalandünya.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Boşuna Yalan Dünya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Boşuna Yalan Dünya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kırsalar kollarımı ardından dizlerimi, Ardımda bıraktığım hatıra izlerimi, Yalan diye kandırıp örtseler sözlerimi Dayanmaz öfkem taşar dışına yalan dünya.
.....Gönülden böyle güzel şiirler taşsın, Hüseyin hocam
Ah yalan dünya ,yalandan yüzümüze gülen dünya. Ah la vah la geçen günler. Bir bakmışız ki yolun sonuna gelmişiz.Yanımıza bir toplu iğne bile almadan, sonsuzluğa uğurlanmışız ve her şey kalmış geride .Para mal mülk ,evlat hep yalan olmuş. Yüreğinize Nurefşanın nefesine sağlık.Çok güzeldi. Selam ve saygılar.
Açılmadı kapılar kimseye darılmadım, Namertlerin yanında saf alıp kurulmadım, Denize düştüğümde yılana sarılmadım, Yinede geldi sırtım tuşuna yalan dünya.
onursuz bin yıl yaşamaktan evladır onurla az yaşamak ne kadar içten duygulu dizeler ne yazık ki gülmek nasip değilse ne yapsa gülemiyor inş değerli kardeşim Allah öbür dünyamızı iyi etsin inş senin usta kalemine ,yüreğine sevda'mın içli güzel nefesine sağlık başarıların bitimsiz olsun selam saygımla.
Çalıştım çabaladım bir yere varamadım, Yar diye yüreğime kimseyi saramadım Gördüğüm rüyaları bir hayra yoramadım Çaresizliğim gitti hoşuna yalan dünya.
Kırsalar kollarımı ardından dizlerimi, Ardımda bıraktığım hatıra izlerimi, Yalan diye kandırıp örtseler sözlerimi Dayanmaz öfkem taşar dışına yalan dünya.
Her iki güzel yüreğide canı gömülden kutluyorum Emeğinize sağlık saygılar sunarım..
Doğarken ağlayarak geldik yalan âleme Levh-i mahfuza alan almış dertli kaleme Bir acı türkü imiş düşer aciz dilime Ne diyeyim be senin yaşına yalan dünya
Kırsalar kollarımı ardından dizlerimi, Ardımda bıraktığım hatıra izlerimi, Yalan diye kandırıp örtseler sözlerimi Dayanmaz öfkem taşar dışına yalan dünya
......hayata serzeniş olan bir şiirdi....özeldi...kutlarım saygılarımla...
Kardeşimi tebrik ederim. Orta Anadolu söz ve deyimlerinin dil ve nefesle yeniden şekillendirilmiş duygu sahibi güzel insanı tekrar tebrik ederim. Seslendirmeyi de güzel yapmış bülbül sesi ile.
hüzünlü bir türkünün buruk zarif mısraları ve çok güzel bir hece şiiri. yorumla bütünleşen ve anlamını bulan bir eser. emek veren gönülleri tebrik ederim hayırlı bayramlar
Her can aynı makamdan sesleniş ile merhaba dese de hayata; hep çile çıkıyor bazılarının şansına...Sitem yüklü kalplerin ortak sesi olmuş şiiriniz. Tebrik ederim Üstad. Bu vesile ile Bayramınız da mübarek olsun...
Çalıştım çabaladım bir yere varamadım, Yar diye yüreğime kimseyi saramadım Gördüğüm rüyaları bir hayra yoramadım Çaresizliğim gitti hoşuna yalan dünya.
Kırsalar kollarımı ardından dizlerimi, Ardımda bıraktığım hatıra izlerimi, Yalan diye kandırıp örtseler sözlerimi Dayanmaz öfkem taşar dışına yalan dünya.
Tebrik ediyorum dizeler ve yorum harika olmuş tebrik ederim selamlar............
Dünya hali üstadım geçen gün hep bir şeyler aldı bizden ustacaydı,Yorumu yapan dost kaleme selam Usta kalemi engin yüreği kutluyorum, İlhamın bol kalemin daim olsun __________________________________________Selamlar saygılar>;Hayırlı Bayramlar Üstat
Sitemlerle örgülü, Nurefşan hanımın sesiyle daha bir zenginleşmiş güzel bir şiirdi. Bu vesile ile hem değerli kalemi hem de mübarek kurban bayramını canı gönülden kutlar, hayırlara vesile olmasını niyaz ederim. Saygı ve selamlarımla...
ahyalan dünyada..yalan dünyada ömrümü boş yere çalan dünya da..tebriklerim kalben..çok güzeldi temasıyla ...arkadaşımında sesine sağlık ..hayırlı bayramlar