Bir rüzgâr esiyordu, geçtim gönül yurdundan Hayalleri tozutup, yoktan var etme beni. Gerçekleri bırakıp, koşma düşler ardından Üç beş satıra bakıp, gizli yâr etme beni.
Yüce dağlar gibiydin, başın kar ile duman Hâlis bir duygu vardı, bakıp geçtiğim zaman Tozu dumana kattın, hüzün vermezken aman Sinende alevlenip, yakan har etme beni.
Aşığın değilim ki, bu sevdayı güdeyim Ufkuna kanatlan uç, ben dualar edeyim Helal ette hakkını, ben yoluma gideyim Acı sitemler edip, ahuzar etme beni.
İnsanlığın yolunda, oldun başıma tacım Senin kederin, acın, inan benimde acım Bırak aşkı, meşki de, ol artık benim bacım Şu üç günlük dünyada, günahkâr etme beni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşığın değilim ki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşığın değilim ki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gerektiğinde, duyguları dengede tutabilmenin güzel bir örneğini sergiliyor dizeler.. irade ve inisiyatif kullanma denilen şey tam de bu işte.. kutluyorum dost kalemi
Bu mu dur bu dur. Ahmet Hocam harika klasik olacak, kelime dağarcımızda harika sözcüğünden başka kullanılacak kelime olmadığında süper harika bir şiir. diyelim.. Kutlarım... Saygılarımla..
Aşığın değilim ki, bu sevdayı güdeyim Ufkuna kanatlan uç, ben dualar edeyim Helal ette hakkını, ben yoluma gideyim Acı sitemler edip, ahuzar etme beni.
İnsanlığın yolunda, oldun başıma tacım Senin kederin, acın, inan benimde acım Bırak aşkı, meşki de, ol artık benim bacım Şu üç günlük dünyada, günahkâr etme beni.
Çok güzel dizeler tebrik ediyorum Hayırlı bayramlar diliyorum selamlar.........
Hocam şiirin sonunda gülümsettiniz beni:) Sitem bacı sevgisinden miydi bilemedim...Ama hep derim,sevgili bir gün gider,dostluk ise baki...Çok güzel bir şiirdi saygılarımla can dost değerli hocam...Tebrikler...
irade ve inisiyatif kullanma denilen şey tam de bu işte..
kutluyorum dost kalemi