Sen bilir misin çaresizlik nedir? Kalabalık çıkmaz sokaklarda yalnız yürüyünce anlarsın Yüreğin ve ruhun kapandığında soğuk odalara Üşürse bedenin Cehennem ateşi de ısıtmayacaktır Yetmeyecektir parlak güneş yolunu aydınlatmaya İşte o zaman anlayacaksın Çaresizlik nedir?
Çaresizlik girdabında döner durursun Ağlar yüreğin kimse görmez Taş duvarlarda yankılanır avaz avaz çığlıkların Kimse duymaz. İçin acır. Kanadıkça kanar çaresizliğin çıkmazlarında Tükenir gidersin…
Nafile gözlerini kapatsan da Bir an unutmak istersin her şeyi Unutamazsın. Kapattığında gözlerini karanlık korkutur Açsan huzuru bulamazsın. İşte böyle bir şey çaresizlik…
Arasan da bir fiske huzur bulamazsın Kaçar köşe bucak senden körebe oynar Başın dik, güvenle bakmak istersin geleceğe Uzaklaşmak istesen de çaresizliğinden Yapamazsın. İdam mahkûmu gibi prangalar vurulmuştur ayaklarına Kurtulamazsın…
Bir an düşünürsün. Tek çare ölüm mü çare, çaresizliğine? Tüm sıkıntılardan kurtulmak için Yoksa bir el mi? Tutup kurtarmak için çaresizlikten…
Herkesi, aynaya baktığında Gördüğün yüz gibi bilirsin. Oysa umut ettiğin tüm kapılar kapanır tek tek yüzüne Kapanan her kapıyla umutların tükenir. Tükenen umutlarla, Yeni bir çaresizlik daha eklenir çaresizliğine…
Unutma dost! Aklın da terk etmek isteyecektir seni Olanca gücünle karşı koy Yitirme umudunu Çabalarımız boşa çıkmayacaktır Mutlaka bulacağız Umut dolu aydınlığın yolunu…
// İnsan; sevebildiği ve yardım edebildiği kadar insandır.//
Mustafa KARAAHMETOĞLU 11.02.2014
Şiirime ses olan sevgili kardeşim Nurefşan’a çok teşekkür ederim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çaresizlik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çaresizlik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.