Gitme ne olur aklım sende kalır Desem de nafile Kafana koymuşsun bir kere gideceksin Şansımı zorlamanın bir anlamı var mı? Ama dinle sevgili Dinle! Gidersen beni de götür Gittiğin yer her neresi olursa olsun Beni de götür. Beni de götür yeter ki İnan yük olmam sana…
İstersen sök bedenimden yüreğimi Al yanına Umutlarımızla beraber kaçalım uzak diyarlara Kır çiçekleri toplayalım Koşup zıplayalım çocuklar gibi kırlarda…
Hadi… Hadi tut ellerimden Üç günlük fani dünyayı unutalım Yanına almazsan yüreğimi Gitme bilmediğin uzak diyarlara kal benimle… Gidersen! Gidersen aklım sende kalır…
Gözlerine benden başka hayal girmesin Tutma başkasının ellerini Değmesin ellerin yabancı tenlere Küçücük yüreğimde kurduğum kocaman dünya Zehir olur yok eder beni elemle, kederle…
Gitme ne olur kal benimle Her sabah ayrılıklarınla uyandırma beni Gitme diyen dilim lal olmasın Bırak haykırsın içimde ne varsa Dudaklarım kanamasın Gidersen uykulara dalıp unutur muyum gözlerini? Alışkın değilim sensiz uyanmaya Gebe bırakma beni soğuk sabahlara…
Gitme ne olur kal benimle Yalnız kalmak istemiyorum Eğer, eğer gidersen Sensizliği yaşarken hangi yalnızlığım avutur beni? Bırakma beni karanlık sabahlara…
Cebimde biriktirdiğim kelimelerle Senli cümleler kurup Gözyaşlarımı dindirmişken Dur! Dur ne olur gitme! Karanlık geceler yorgan olmasın üzerime…
Gitme! Gitme aklım sende kalır Ne olur kal benimle Çok zor gelecek sensizlik bana Her sabah gün seninle yeniden başlarken Şimdi uyandırma beni ayrılıklarınla Gitme diyen dilim… Gitme diyen dilim lal olmasın Adın boğazıma düğümlenmesin Gitme canımda cansın Sığındığım son limansın Gitme… Gitme ne olur! Kal benimle Kal… Kal benimle…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gitme Ne Olur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gitme Ne Olur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
diyor güzel şiiriniz....
Yüreğiniz susmasın.
Saygılarımla.