Venedik’te soylu bir güzelim Ve Mardin’de elleri kınalı bir gelin Dünya turuna çıkıyorum bazen böyle efendim İyi geliyor yıpranmış ruhuma Her ne kadar İstanbul’dan kuş bakışı baksam da Her gün memleketime İnsanın memleketi içindedir aslında Bilirim efendim…
Yoksulluğu yazmayacağım bugün Ve kapı gıcırtısı yorgun aşkları yazmaktan da sıkıldım Bugün böyle bir garibim Bazen garip olmak iyidir efendim
Rengarenk kuşlar uçsun istiyorum içimden göğe Mavisi, moruna, moru, alına karışsın milyonlarca teleğin Sonra uçuşsun özgür uçurtmalar misali Süzülsün ve usul usul dökülsün Her birisi bir çocuğun üzerine… Bakmayın öyle garip garip yüzüme Garip olan benim unuttunuz mu efendim…
Birazdan dışarı çıkacağım mesela Ve yüzümü otobüs camlarından birinin ardına yapıştıracağım Bir reklam firmasının afişi gibi Bir bütün olacağım camla efendim Siz öyleyken etrafı izlediniz mi hiç Ve izlendiniz mi sayısız göz tarafından Bir camla yapışık ikiz gibi Nefes aldınız mı Ve nefesinizi kazıdınız mı bir otobüsün camına hiç Hayat ne garip değil mi Şimdi de siz çok garip görünüyorsunuz efendim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçimin Deltalarından... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimin Deltalarından... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öyle vakitlere getiriyor ki beni kalemin, içimden göç edesim geliyor, şimdiki zamandan hiç olmayacak ama güzel zamanlara, keza güzel diye yaşanacak bir gelecek bırakmadı büyükler ne çocuklara ne de kadınlara! Büyükler evet sadece bü'yük olan eskiden öte beyinlerini günden güne savaşa kuran saatli bomba artık herbir sözcü nerdeyse! ( siyasete girmek istemiyorum inan)
Şöyle bir bakındımda şiirinde, şöyle uzaktan kendimize, ne çok yalnızlığın sarı yaprağıyız dahi sonbaharı var mevsimlerden içimizde ve ve ilk bahar, yaz.. öyle uzak ki yok denecek kadar.
Evet insanın bazen içinden göç edesi geliyor soyunasi tüm acıları, pamuk ipliğine sarası yaraları ve üfleye üfleye iyileştirmeye çalışması kendini ve acıdaşlarını.
Ne mümkün! ne mümkün iyileşmek şifa bulmak şairler varken, keza bir yaralı der ki " bu yaraların kapanmamasının tek sebebi şairler, hep üstümüze tuz serptiler kelimeleriyle" gibi.. HAKLI.
Ölmeyiz korkma can bu acılarla bir prenses olur bir de külkedisi, atlatırız bu kabus dolu dünyayı ve ereriz muradımıza bir avuç toprak ve ana kokan dualarımızla gökyüzünde..
Nar'ım, canım benim, ne çok özlemişim güzel yorumlarını...tıpkı sen gibi hüzün ve buram buram içtenlik, duygu kokuyor her bir kelimen...iyi ki varsın güzel arkadaşım, özlemle, sevgimle selamladım güzel kalbini...çok teşekkürler...
Yaşam ateş Yaşam bir kor olsa da Yaşam aslında ne garip... Yarın öbür gün öleceğini yok olacağını bilerek ama umursamadan yaşamak ne garip değil mi...
Bana göre bu şiirin içeriği çok önemli Yerleşik anlayışların tersine olağan zamanlarda düşünmediğimiz sorgulamadığımız ya da olağan dışı zamanlarda sorguladığımız yaşamı ölçülerinden çıkarıp, şiirin önemli olan yaşamamız doyasıya hissederek acıyı tatlıyı sevgiyi sevgisizliği mutluluğu mutsuzluğu yaşamı içimizde hissederek yaşamamızdır demesi önemli... Bakmak Görmek Duyumsamak bu yanıyla da şairin çağrısının dile gelişi olarak okudum bu güzel şiiri.
Tebrik ederim şair Şiir çok güzeldi Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla....
kurak yürekler
gözlerinden
sözlerinden belli eder kendini
kimseleri alma bu deltalara
saygi ve sevgi ile sair