yoruldum ipimi çekip çekip ayaklarımın altındaki tabureyi tekmeleyecek cesareti bulamamandan
şimdi git yine çiçekler bahara dururken bir mayıs vaktinde gel bana şimdi git…
tırnaklarımı sivrilttim dilimden daha keskin olsun ve deşsin diye kendimi
siyaha uç verdi mavi renkli izdüşümlerim aşk tüccarları geçiyor hep bu sokaktan sevgisizliğin şehvetine bürünmüş gözbebekleri
kuzgun bakışlı rahibeler ve meyyit yüzlü çember sakallılar ne farkeder hepsi ama hepsi din tacirleri hepsi ama hepsi çocuk katilleri kimi bilerek kimi bilmeden işliyorlar cinayetleri
bu kadar sevgisizliğin ortasında hayaldi benim aşkçiçekleri büyütebilme sevdam biliyorum şimdi git
ağzımın içinde kuş ölüleri tükürsem leş kokacak her taraf bir bakıyorum karıncalar eşiyor beynimin içini bir bakıyorum örümcekler ağ atıyorlar saçlarıma yol yapar gibi
şimdi git tükettin alfabemde kalan son hecemi gecemi düğüm yaptın sabahıma sabahlarım met-cezirler silsilesi
derin bir nefes çek artık ciğerine son defa bak çizdiğin resme ve git şimdi şimdi git!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şimdi Git... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şimdi Git... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dönüş aynı yoldan olunca gitmeler gelmeleri doğuruyor hep.
Hep diyorum son zamanlarda ama hep, ya da hiç olmayacak lugat arıyorum kendime. Beni benden başka kimse anlamayacak diyorum bazen de, de si ayrı yazılan herşeyi demek ve söylem neden eylemden hep önce?
Sorular sorgular cevaplar ve de cevapsızlıklar, hep insan işi...
Ne diyorduk sahi, hadi git, şimdi git, ve bir daha gel ilk günkü heyecanı aşkı yaşat bana...
sayfamdaki varlığınız ve yorumlarınız çok güzel ve özel bilmenizi isterim...mavim kalmadığı için üzgünüm bu güzel yoruma, üzerinde düşünülesi bir yorumdu...çokça teşekkür ,sevgi ve saygılarımla değerli şair...
sevgili Davidoff mavim kalmadı ama ben de sana yüreğimin maviliklerini yolluyorum...ve yorumun oldukça derin, oku oku bitmiyor, en güzel yorum budur belki, yürekle yazılan...sevgimlesin...
değerli yorumun ve varlığın için teşekkür ederim sevgili Rezber, biz hep bıçağı kendimize saplayan olduk, bundandır dağınıklığımız ve sigaramızın dumanının fazla çıkması:) benden de kalbine selamlar olsun, sevgimle...
Sevgiler ...