(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben farklı bir kalemle karşılaştım. Anlatım dili de farklı idi. Şiirin içinde geçen evra kelimesi okuyanı anında düşündürmekte. Şimşek çakmakta zihinde. Sayfanıza güzellikler bıraktım..
muhteşem...bu el değmemiş çağrıyı ifadeye başka kelime bulamıyorum.gel..! nidasına muhatap olan saklı bahçe ,ve o nidayı yürekleri titrete titrete okura hissettiren bir kalem..daha ne olsun ve ne denilebilir kutlamaktan başka...
Tam tadı damağımda kalmışken devamı gelecek dedi şair kim bilir belki evra uzun yoldan gelecektir ve biz okuruz arkası yarın tadında şiirlerinizi kutlarım şairi.
Hayret, bu şiiri baştan sona anlayabildim ve güzel şeyler hissedebildim. Demek ki eksiklik bende değilmiş. Şiir gibi şiir olunca ben de anlayabiliyormuşum. Teşekkürler Usta Şair.
Evra ,, Böyle gelecek olan olsun ömür boyu beklemeye değer diyesim geldi yine de kavuşmak doyumsuz olurdu ,, O mülhime ki çok güzel ,, evra geldiğinde dua edin bizde afif biriyle vuslat yaşayabilelim,, Yüreğine sağlık şiir dostu,, Devamını bekleceğiz,,
Biraz bozuktu ruh halim şiirin çok iyi geldi Erbeyy.
"Nedensiz olsun gelişlerin Yüreğimde kırık hayaller Cebimde yırtık anılar Yamalanmış gönül hırkası gibiyim." ve buraya ve karpuz çekirdeği tadında ölümü sevmeye de bayıldım........
ihtiyar bir adam görmüştüm rüyamda; yine tebessüm ediyordu bana elimde bir sepet portakal yedi buçuk lira uzattı bir şair siftah yapmamışsındır dedi ünlüydü uzatmadım elimi betona serince seccademi önümden bir karo taş eksildi bazen bir tebessüm namazgah olur mevsimsiz bir sepet portakal belki büyük bir ihsandır kimbilir...