Anlat canımın içi, açtı mı narin güller? Badireler atlattık, çile çektik beraber, Ruhum sıkıntılarda, durur içimde keder, Neşeli bir şey söyle, daha daha ne haber?
Şenlik eksik olmasın, kırmızı başlıklı kız, Şöyle afilli baksın, bize göz kırpan yıldız, Kar beyaz kuzularla, yumurtlayan kara kız, Haydi durma anlat, daha daha ne haber?
Sadece hikâyede, iyi ve güzel olsun, Kimse çirkin olmasın, kötülükler son bulsun, Vurmasın ninnileri, temiz alnından kurşun, Bana dost gibi söyle, daha daha ne haber?
Yalan da olsa anlat, aydınlandı mı ülkem? Postallar gitmiş derler, neden geçmiyor ürkmem? Otuz dört sene geçti, korkuları sökemem, Neler değişti söyle, daha daha ne haber?
Roller midir değişen, yoksa zalim senaryo, Düzen onun düzeni, yaşıyor nitekim O, Müreffeh bir gelecek, söylenenler fiyasko, Konuşsana güzelim, daha daha ne haber?
Kirli çamaşır seçmiş, müttefikmiş Almanya, Evlatları kaptırdık, gidemedik almaya, Tam giderken başladık, yerimizde saymaya, Söyle kimler diz çöktü, daha daha ne haber?
Sustu kaldı Adana, durdu erzak yüklü tır, Müfteriye sordum da, soy veriyormuş katır, Pek tat verir mi bilmem, yalanı bala batır, Haz alıyorsan söyle, daha daha ne haber?
Pır diye fırladı kuş, uçtu dünyayı aştı, Harama yenik düştük, doğrular nasıl şaştı? Saflar kimlerden yana, çok sinsice sıklaştı, Tekbir almadan söyle, daha daha ne haber?
Yıllar önceydi geçti, asker başına çuval, O zamanda dinledik, iyi dinleriz kaval, Islanmış sıpa gibi, düşündük aval aval, Haydi susmada söyle, daha daha ne haber?
Zulümün baş mimarı, millet dostu beş paşa, Düşünceyi suçlayıp, geçiverdiler başa, Körpelerin kanıyla, çığlıklar değdi arşa, Sen düşünerek söyle, daha daha ne haber?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE HABER? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE HABER? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.