Mürekkep dokunuşlarına şiir adını veren zihniyetin Kovuyor beni kelimelerinden Suskunun dilsel zekası Vuruyor yalnızlığımın hıçkıran sarhoşluğundan Aşkı bir kopça ile birbirine tutturan Gözlerinden düşüyorum ey adam, Gözlerin, Sözlerimi susturan…
Gecenin mayhoş renklerinde boşalıyor meyler gözlerime Gözlerim, Seni konuşturan…
Martılar deniz kenarlarından şehre taşınıyor Bir yudum su alabilmek için çırpınıyorlar dudaklarından Dudakların, Dudaklarıma mühürlü kalan…
Belli belirsiz hüzün detaylarına Rastlamak mümkün vücudumun kıvrımlarında. Özlemin şarkı olup dansediyor dudaklarımda Dudaklarım, Dudaklarına asılı kalan…
Geçmişin üzerimde bıraktığı izlerle kaybettiriyorsun yolumu Doğum lekesi gibi yapıştın yazgıma Söyle ey asil sığınak, geliyor muyum aklına? Aklın, Aklımı başımdan alan…
Sen aralarında olmadıktan sonra, Onca insan tanımanın ne faydası vardı ki bana? İlk kez uyum sağlıyor mantığım aklımla Aklım, Aklına takılı kalan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düş Defteri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düş Defteri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçmişin üzerimde bıraktığı izlerle kaybettiriyorsun yolumu Doğum lekesi gibi yapıştın yazgıma Söyle ey asil sığınak, geliyor muyum aklına? Aklın, Aklımı başımdan alan…
Sen aralarında olmadıktan sonra, Onca insan tanımanın ne faydası vardı ki bana? İlk kez uyum sağlıyor mantığım aklımla Aklım, Aklına takılı kalan…
Yüreğim, Sana kilitli alan...
aklımı tutuklu kılan başımdan alan ey sevda... sana öyle değer vermeseydim seni böyle sevmeseydim yazabilir miydim şiirleri her dizenin içimin uçurumları olduğu bilmesende ben senden bir şey beeklemedimki benim hesabim benle sana sözüm yokki...
durduysam ayakta dimdik, inadına bir şeylerin yada senin yaşadıysam az buçuk-yarım,her neyse sevda yüzünden derim elbette...
"doğum lekesi gibi yapıştın alnıma" birde görünmeyen yerlerde,ruhumun derinliklerinde neler olduğunu bilsen? ama onlar bende saklı, sen asla bilemeyceksin.... sen sadece görmen gerektiklerini görmeye memursun öteki bende, onun hesabı da bende....
sana değilde sevdaya sevdalı olmak güzeldir ey sevgili işte bu yüzden varım...
sabaha kadar yazabilirdim bu şiir için.. anımsattıkları anlattıkla ne varsa kendi anladığım dilde yazabilmeyi arzu ederdim ama ancak bu kadarını seslendirebildim şiir dostu... saygılar..... birde seçtikleriniz diye bir bölüm var ama henüz hiç şiir seçemedim beceriksizlik bu olsa gerek....
Harika bir şiirdi...Her ne kadar kilitlesen de yüreğini..Anahtarları açığa bırakmışsın sevgili Mina... Belki alır da tekrar girer diye yüreğine....Kutlarım..Zevkle okudum...Selam ve Sevgimle...
Bazı bestekarlar vardır bütün şarkıları birbirine benzer Elbette bir sanatçının belirli bir uslubu gerekli ama bu uslup bütün eserlerin birbirine benzemesinden sorumlu tutulamaz asla. Doğrusu ben bütün şarkıları birbirine benzeyen bir bestekar olmak istemezdim. ve bütün şiirleri birbirine benzeyen bir şair de
ve Siz o kadar başarılısınız ki. Her şiirinizda ayrı bir konu ayrı ifadeler konu sevda ve özlem olsa bile şiirler öylesine renkli ve zengin ki Bu gece bu geldi aklıma. Farkınızı incelemeye çalıştım
Aşkı bir kopça ile birbirine tutturan Gözlerinden düşüyorum ey adam, Gözlerin, Sözlerimi susturan… Güzel sıcacık anlatım,çağrışımlar şiirin ana ilatisi ile çok uyumlu ..seçilen kelimeler ve biçim de buna uygun.Güzel şiirlerinizi okumaya devam... tebrikler sağlıcakla kalınız
Bazen en iyi şiirini yazamaz şair
Sayın sezginde şiir seçemiyorsunuz; yürek seçiyorsunuz bu da çok önemli bir ayrıntı.
Cümlelerinde yeni imgeler var ve bu son zamanlarda çığ gibi büyüyor.
İnsanlar Yaşlanır bir gün; bizler şunu biliyoruz ki kalem ve yürek yaşlanmıyor.
Şaireye
Sayın sezginin yüreğine ve kalemine
Saygımla