(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eylülde kandiller şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eylülde kandiller şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"bu sayfaya uğramaya korkuyorum. çünkü her uğradığımda o kadar çok eksiğim olduğunu görüyorum ki. bu umudumu mu kırsın? beni kamçılasın mı bilemiyorum."
demis bir dostumuz. C/alip buraya yapistirdim. Zirâ o dostumuz düsündüklerimi ifsâ etmis.
Nasil becermis anlayamadim :)
Önceleri de defaatle belirttigim gibi bu sayfalarda sadece siir yok efendim.
Okula gitmekten imtinâ edenlere caktirmadan ders veriliyor âdeta :))
Dil dersi mi ararsin, din dersimi ararsin yoksa gönül dersimi...
Ne ararsan mevcut.
Eylül ile basladik, kül olduk ciktik.
"kâkül" de de bir tutam tebessüm geldi cehremize nedense :))
Tebrik etmek ne haddimize. Takdirden gecilmiyor zaten.
Selam ve SAYGILARIMIZI sunalim da tebrik icin sirada bekleyen onca insani bekletmeyelim :)
Her Zaman hal ve hareketlerinin sebeplerinin SIRRINA vâkif olamasam da, sizin gibi dostlarimizin gönlümüzdeki tahtlari devre mülk seklinde degil ebedîdir.
CIKIS KAPISI olmayan GÖNÜL OTAGIMDA gönlünüzce hareket ediniz.
Yoksul kardeşim bir gün intiharıma sebep olacak bu mısralar kıskançlık krizine soktunuz yine beni keşke ben yazsaydım diyebildiğim bir şiir latife bir yana kocaman tebrikler sonsuz saygılar
bu sayfaya uğramaya korkuyorum. çünkü her uğradığımda o kadar çok eksiğim olduğunu görüyorum ki. bu umudumu mu kırsın? beni kamçılasın mı bilemiyorum. eyvallah....
Her sözcük zati bir kibrit-i ahmer kadar yakıcı ve bir o kadar da etkileyici idi sevgili şair'im. Can-ı gönülden kutlarım kelamınızın kalemini..Sevgi ile kalın hoş kalın..
Emeğine
Sağlık
Selam Saygı Sevgi ve Dua İle..