şimdi gözümün beyazından kayıp gidiyor her şey her birinin içinde ben de akıp gidiyorum nafile çabalar geride kaldı artık yüreğimden çıkarıp ilelebet gönderiyorum bir ucu bir ucuna erişmeyen mutsuzlukları
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZLERİM GÖZLERİNE DEĞİNCE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZLERİM GÖZLERİNE DEĞİNCE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"... her nedamet sonrası huzur bulurum kendimde bir pus gibi sığınarak yalnızlığa her aynanın karşısına geçtiğimde gözlerim gözlerine takılır bir bir eksilir hüzün parçaları arda kalan bir buruk sevinç olur gözyaşlarıyla sulanan zamanlar ertesine ..."
Ne güzeldi okumak bu dizeleri. Tebrik ediyorum yürekten bu naif duruşu ifade eden sizi.
" arda kalan bir buruk sevinç olur
gözyaşlarıyla sulanan zamanlar ertesine "
Hem de kaç zaman ıslandı böyle kaç zaman..ağlattınız hocam...:((
gözler o gözler gözler gözler...sözlerden çok ehemmiyet verilen gözler..onlar da ...:(((( yalancı olabiliyor muş öğrendik ...onlarda ..
Hüznü öylesine derin işlemişsiniz ki gözlerden açılan kapıdan ilerleyişimiz yürek mahzenimize kendimizi kilitlemeye kadar gitti...
selam ve en derin hürmetlerimle şiir yüreğinize.Var olunuz.İlelebet dilerim.