zaman usulca yıkarken bileklerini ben bir gündöndünün karanlık yüzüne gömerim avuçlarımı!
S.Akdeniz
Şükür, Licedir yaramız kabuksuz vatan taş olalı kemik kırmıyor millet! ve bir kerahat vaktiydi etten soğuyup iğrendinde vatandaş! soğan patates tarladan sesleniyor buradayım gökdelenden bir çocuk cevap veriyor Allaha Şükür " bura da dayımın" gazetelerde günlük cinâyet sayfaları saadet zincirleriyle dolu kadınlardan daha dolgun memeli zaman dar vakit hayâli hani cüppeli müfredata geçildi geçilecek gibi sınavlar sahih Kuş PiPisinden Sapan yapabilen ekektronik mühendisi eli değmiş cami süpürgecisi modeli dilenciler bile kütür kütür arapça biliyor ilerliyoruz yâni!
hukuk desen guguğun ilk kızlık hâli - evet sıradaki! efendim 23 cü örtülü tecavüz dâvâmız fâilimiz 45 yaşında 4 evli 33 oy kullananı 300 müridi boğazda dubleksi var kendisi triple hacı
mağdurumuz 13ünden gün çalmış âile fâkir şükür gebelik yok
-- yaz kızım valide-i hüküm gereği gereksiz yere ve zevk üçün tohum bozdurmak suç olup! - şey efendim mağdur, erkek, çocuk! -- haa!
-- anlaşıldı anlaşıldı siyâset yapma! yaz; Hükm-ü ilâhi gereği bir erkeğün kadına benzemesü kıyâmet göstergesi olarak kitaplarda yazılı olmakla veledin g e v r e ğ i nin devletçe karşılanmasına...
bir ülke için önce memleket gerek memleket için toprak komşusuna küs evler olmalı kardeşiyle bile kavgalı ormanlar uzak pencerelerden bağıran çocuklar birbirine bitişik dudak dudağa çiçekler, nebatat...
diyorum işte iyi güzel, her rengi boyuyorsun da yeşile kışının bile kıçı çıplak kuşun kalmamış yaşamaya sen dayatıyorsun hâlâ çam dalını yuva diye mandaya
İŞİDirsen şimdi lafım ciddi yağmur kesildi, barajlar frikik karşılar gibi tutturdular setr-i avret sünnettir diye eteklik giydirirler kaz dağlarına siyanür ortaklığı altın tasta cemaat yorgun, imam azıcık üşütmüş hasta ortalık toz dumanmış inanma ne akıl kalmışmış ne soyunacak ihâle her yere sızmış siyonist radar elbet suçludur kıçını tencereye uydurursa nihâle sen tüyü bol kedi olsan ne k a p a n ı n elinde oyuncak fare!
evet çok mesâfe kaydettik çok ilerledik halkım - görünmeyecek kadar-
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Essah İroni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Essah İroni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.