Aşkı tarif yapanların, gücü kudreti var mıdır? Aşka düşen aşıkların, hali biçare zar mıdır? Gece gündüz eyler feryat, acep dermanı har mıdır? Aşıklar sıradan geçer, vakti gelen konar göçer.
Mecnunu var, Leylası var, Ferhat’ı var, Şirin’i var, Keremi var, Aslı’sı var, Kamberi var, Arzu’su var, Züleyha var, Yusuf’u var, hem Yunus’u, Mısrı’sı var, Aşıklar sıradan geçer, vakti gelen konar göçer.
Gerçek aşık olanların, derdi her dem ol yâr olur, Bilmez ırağı yakını, canında cananı bulur, Yanar bağrı görmez gözü, her nefeste yâri solur, Aşıklar sıradan geçer, vakti gelen konar göçer.
Aşık isen gel beriye, size asla olmaz kelam, Aşık yârde, yâr aşıkta, yağar her dem bin bir selam, Aşıklar harabat olur, yese düşüp sanma belam, Aşıklar sıradan geçer, vakti gelen konar göçer.
Aşk yaşanır anlatılmaz, cahil olan bunu bilmez, Ağyar olanlar aldanır, arifler oyuna gelmez, Cemal aşık oldun isen, gerçek aşık bil ki ölmez, Aşıklar sıradan geçer, vakti gelen konar göçer.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KONAR GÖÇER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KONAR GÖÇER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşık isen gel beriye, size asla olmaz kelam, Aşık yârde, yâr aşıkta, yağar her dem bin bir selam, Aşıklar harabat olur, yese düşüp sanma belam, Aşıklar sıradan geçer, vakti gelen konar göçer.
Hayatın gerçekleri hocam her fani konar ve göçer Yüreğine sağlık Selamlar
Aşık isen gel beriye, size asla olmaz kelam, Aşık yârde, yâr aşıkta, yağar her dem bin bir selam, Aşıklar harabat olur, yese düşüp sanma belam, Aşıklar sıradan geçer, vakti gelen konar göçer.
Aşk yaşanır anlatılmaz, cahil olan bunu bilmez, Ağyar olanlar aldanır, arifler oyuna gelmez, Cemal aşık oldun isen, gerçek aşık bil ki ölmez, Aşıklar sıradan geçer, vakti gelen konar göçer.
Tebrik ediyorum dünya bir kova dolup boşalacak yüreğine sağlık selamlar..............