(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kizlarin anaya daha bir duskunlugu ana olmanin verdigi ayni duygularda kesismesi midir bilinmez ama her ikisinin de kirilgan tarafi ayni gozle gorduklerine inaniyorum.. Guzel bir anlatimdi. Tebrik ve sevgimle.
“Gözlerinde aksi bir derin hiç’in, Kanadın yayılmış çırpınmak için; Bu kış yolculuk var, diyorsa için, Beni de beraber al anneciğim…” (N.Fazıl Kısakürek)
“Günyüzü dediğin hani nerede Daha ne var göreceğim sırada El oğlu muhabbette kızın efkarda Bir hecelik canım var çıkmıyor Anne…”
Annenin dilinden misler gibi bir evlat damlıyor ! Evladı konuşurken anne sanki çağlıyor Hayat çok karışık yollar çıkmıyor Vedalar canları zehirle avlıyor…
Yüreği endişe dolu bir kavruk anne Çıkmış hayatın ibret dolu sahnesine Germiş yüreğini evladının yüreğine Öyle olmuş ki ana hem de, Adeta o’na çelikten bir sine…
Ne söylese, O bilir ki talih yine de set çeker Tanıdığı için hayatı hep nasihat eder Ana yüreği bu, her silahla ateş etmeyi dener ! Gözü görmez, o’nda durur tüm tehlikeler Talihe karşı bile kendini evladına kalkan eder…
Tek amacı Evladının mutluluk savaşı Hayırsız kocaya anne evladın tek sigortası Ölene dek bitmez bir annenin evlat tasası “Ana gibi yar olmaz” sözün kısası….
Yüreğine sağlık Gülşah anlatımı etkili çok güzel bir Anne şiiriydi. Hürrem Ablamın sesine sağlık içten çok güzel yorumdu. Kutluyorum çokça her iki yüreğide.
annelerimizin bizlere verdiği eğitimin biri biter biri başlar onlarsız yaşanabilinir bir dünya düşünmek çok zor hayatımızın her aşamasında annelerimiz aktif bir şekilde yerini almıştır yokluğunda dahi annlerimize uğradığımız zamanlar olmuştur okuduğum şiir anneler için yazılanların en iyisi idi tebrikler yüreğine sağlık
işin içinde anne olunca bir başka oluyor mısralar anne şiirinin kötüsü olmaz bu da okuduğum en güzel anne şiiriydi seslendirme de muazzam iki şairemize de tebrikler