Okuduğunuz şiir 14.8.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Kaldır Beni
.../ Akıl mahkemesinde Yüreğim, gözlerime davacı Suçluyum yüreğinde as beni.!
İçime çöreklenen acı uyutmuyorsa Kimi suçlaya bilirim ki kimi.? Tek suçlusu benim Yalın ayak basarken can kırıklarına Solumu çeperleyen acı öyle amansız ki Dilimin suslara gebeliği bitmedi Dudaklara konaklanan sözcük ağını, çözemiyor ellerim Karanlığın perdesini ötelesem de tüm gücümle Uyku denen meret yine haram Yine firari
Şu ağustos denen cehennem sıcağında Hazan oturur içime Sensizliğin orta yerindeyim Yokluğun çığlık çığlığa.!
Sen söyle Nasıl dağıtayım hasret ateşini Gözlerime düşen günün kârı özlemi Kanımı acıtan çaresizliğimi Yaramla sevişen acıyı Kolay olmuyor işte İçimde diz çöken sensizliği ayağa kaldırmak Hiç biri için gücüm yok Güçsüzüm.! Yitirdim tüm benliğimi Göster büyüklüğünü Bir omuz ver hafiflesin yüküm
Ahh! Yokluğuna deli gömleği giydirenim Aklımın odaları bu kadar sen doluyken Yüreğimi saran hasret zincirini kırmak zor.! Küfelerce sen içmiş gibi Gecenin ayak uçuna sızıyorum Tut elimden kaldır beni...
ASMEROZ-62 ---Gülşen Polat---
Yüreğimin sesini güne taşıyan seçki kuruluna, yorum ve beğeni yapan tüm şiir dostlarına sonsuz teşekkürler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kaldır Beni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kaldır Beni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahh! Yokluğuna deli gömleği giydirenim Aklımın odaları bu kadar sen doluyken Yüreğimi saran hasret zincirini kırmak zor.! Küfelerce sen içmiş gibi Gecenin ayak uçuna sızıyorum Tut elimden kaldır beni...
***
oy ooy güzel yüreklim canım benim ne kadar güzel ve özeldi her bir dizesi
gönlümün şiiriydi bana ne çok hitap etti bi bilsen
Solunu acı ile çeperleyen,dilleri susturan,elleri bir daha çözülmeyecesine bağlayan,yürekleri zincirleyen,canı acıtana kadar kanatan,deli gömleği giydiren; o güzel ruha ve kocaman yüreğe sahip bu bedene yük yükleyen her neyin özlemi ise bu kadar mı büyük ve acımasız yoksa bunu bu kadar betimleyen o güçlü kalem mi bu kadar güzel kılan. Bir özlemin bu kadar güzel anlatımı karşısında neden olan her ne ise bu anlatıma yanıtsız kalmaz omuz verir diye düşünüyorum.Tabi o her ne ise yaşam koşulları içerisinde omuzlarını dik tutarak yaşamıyorsa. Daha önceki şiirlerinde de yorumladığım gibi özlemi,hüznü bu kadar güzel anlatan hemşerimin bir kez daha kalemine,eline sağlık diyorum. Hüzünsüz,gönlünce bir yaşam dileği ile......
serbest bir şiir..sanırdım ki herşey her söz heceyle güzelleşir..meğer asıl güzellik duygularda imiş söz ister heceye dökülsün ister geceye..tebrik ediyorum içten kaleminizi ...saygılarımla
Bazan insanın yüreği ile gözü, ikisi bir olur da atarlar ruhumuzu bir aşkın girdabına....Sonrası; o akıl mahkemesinde, ruhumuz hakim olsa bile, sağa bakarsın göz masum, sola bakarsın yürek masum...
Ahh! Yokluğuna deli gömleği giydirenim Aklımın odaları bu kadar sen doluyken Yüreğimi saran hasret zincirini kırmak zor.! Küfelerce sen içmiş gibi Gecenin ayak uçuna sızıyorum Tut elimden kaldır beni...
Seçkiyi hak eden imge zengini şiirinizi yürekten tebrik ederim Gülşen Hanım...
Ahh! Yokluğuna deli gömleği giydirenim Aklımın odaları bu kadar sen doluyken Yüreğimi saran hasret zincirini kırmak zor.! Küfelerce sen içmiş gibi Gecenin ayak uçuna sızıyorum Tut elimden kaldır beni...
ASMEROZ-62 ---Gülşen Polat--- Çok güzel mısralardı. tebrik ediyorum.. Selâmlar..
Bu nasıl bir şiir yazmak? Bu kadar güçlü bir ruha kim omuz verebilir ki? Kalkmak vakti de, susan dili çözmekte yine sizin gönlünüzün zamanına endeksli.