ŞAPKASIZ ZOR BU HAYAT Yâr dedim, yar oldu Kâr dedim, kar oldu Amaları çıkar aradan dedim, Çıkarmadı âmâ oldu (sonunda ne mi oldu ) (Ben oldum aşkından kor) (O gülerek dedi bana işin zor)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAPKASIZ ZOR BU HAYAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAPKASIZ ZOR BU HAYAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
'Bir gül göle düşse,göl değil gül bulanır!'seçtiğiniz resimde ayrı bir şiirsaklı,sizin şiirinizle birlikte bir sayfaya iki şiir sığdırmışsınız;aşk bu, düştüğü yeri kendine benzetir;'kor' olur işte sonunda.Buluşunuz güzel!
Yâr dedim, yar oldu Kâr dedim, kar oldu Amaları çıkar aradan dedim, Çıkarmadı âmâ oldu (sonunda ne mi oldu ) (Ben oldum aşkından kor) (O gülerek dedi bana işin zor) --------------------------------------------- HARİKA BİR ANLATIM.. KUTLUYORUM KALEMİNİ.. SEVGİLERLE...
ŞAPKASIZ ZOR BU HAYAT Yâr dedim, yar oldu Kâr dedim, kar oldu Amaları çıkar aradan dedim, Çıkarmadı âmâ oldu (sonunda ne mi oldu ) (Ben oldum aşkından kor) (O gülerek dedi bana işin zor)
Yâr dedim, yar oldu Kâr dedim, kar oldu Amaları çıkar aradan dedim, Çıkarmadı âmâ oldu (sonunda ne mi oldu ) (Ben oldum aşkından kor) (O gülerek dedi bana işin zor)
ben yandım alev alev sevdandan
sen güldün ardan havadan
yürek doldu senle
hayat bana zor
...............
kutlarım