Gidiyorum Hayallerle düşlerin selamsız durağından Gafleti delaleti asıp da gidiyorum Dağ, taş, toprak demeden toplayıp yüreğimi Hüzünleri bağrıma basıp da gidiyorum.
Bir daha yıkılmadan bencilliği ezerek Şiirin imbiğinden damla damla sızarak Leyla Mecnun misali aşka ferman yazarak Bu hasret zincirini kasıp da gidiyorum.
Ben sevgi mevsiminde kışımı sele verdim Arkadaş dost akraba aşımı ele verdim Nice haller gördüm de yaşımı dile verdim Hatır gönül ne varsa yasıp da gidiyorum.
Zaman boşa akarken ecel gelmesin diye Ağuları içerken yüzüm solmasın diye Sönen yıldızlarımı kimse bilmesin diye Yüreğe kefen biçip kesip de gidiyorum.
Gönlümün otağına sererek sevdaları Gökyüzüne savurdum bin bir naz edaları Türkü türkü sararak hüzünlü nidaları Hırslı bencil yüzlere küsüp de gidiyorum.
Can bezgin, mızrap kırık kopmuş sazın telleri Tufan vurmuş dalında mor, kırmızıgülleri Baharsız ömürler de yad ederek elleri Sustuğum her ne varsa kusup da gidiyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gidiyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gidiyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gitmek... her drdi arkada bıraktığın sanıpta gitmek gitmek çaresizliğin biteceğini umarak gitmek gitmek içimizde derinleşen yaranın iyileşeceğini sanarak gitmek..
Dur gitme..! biraz bekLe demeden güLe güLe DinLen bir soLuk heLe Aşkı sor büLbüLe sakLısın gönüLde sevda sevende göLge güzeL güneşLi günde karpuz keseLim de öyLe git.. desekte ...şaka bir yana, Tebrik ederim güzeL şiirinizi.. tesiri yürekte.