VATAN, SENDE DİNECEĞİM; BİLESİN!Doğduğum yer, öz vatanım, hasretim… Senden gelir bana gürlük; kesretim… Sende saklı hak yolunda nusretim. Uzağında yanacağım; bilesin! Toprak kula kaynak imiş, öz imiş… Geri dönüş “belâ!” ile söz imiş. Özün bulan kula, dünya yoz imiş… Dönüp sende söneceğim; bilesin! Gözüm yaşı ıslatıyor yaşmağı… Ayaklarım tutmaz olmuş başmağı.. Mevlâ’m nasip eyler yollar aşmağı Yol boyunda sineceğim; bilesin! Bir güzelin işvesine kanarsam; Aşk ateşi ortasında yanarsam; Şayet beni bende sanıp sınarsam; Beni bensiz yeneceğim; bilesin! Kimse çekmez şu gurbetin çilesin. Dolduruyor hasret, gönül kilesin. Irasam da her ân benim ilesin. Kabre sende ineceğim; bilesin! Unutulmaz memleketin toprağı Tüter hasret, yanar gönül çerağı… Yiğit ölür; vatan olur durağı. Dolanıp da döneceğim; bilesin! İman ettim, taptım bir tek İlâh’a Gerek yok ki ölüm için silâha Azrail ki: alır, varır salâha.. Vatan, sende dineceğim; bilesin! -muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 05.08.2014 – DENİZLİ.
|
Ozutok , ogzgun bir siir okudum .
Hayat, ...
bir yudum manadan
bir cift mutlu damlayla
ansizin avuclarimizdan
topraga dusup ekilen
...
Sair Allah'in kapisinda en guzel dilencidir aslinda ...
Siire sevgiyle.
Usta Kaleminize selam ve saygi ile .
Sevgiyle kaliniz ,
.