İçimdeki coşkuyu nasıl tarif etsem ki Gördükçe al rengini kanım kaynar inan ki Çırpınışın kalbimin ritmini hızlandırır.. Bu duyguya ne denir, aşk mıdır bu bendeki?
Nasıl tarif edeyim, ne diyeyim ben buna? Nasıl âşık olunmaz, hem vatana, hem sana Al rengini aldığın o asil, soylu kana Edilmez mi can sebîl, olunmaz mı bende ki?
Tatlı canı vereyim; yeter ki sen hür yaşa… Uğrundaki yarışta ayrılmaz erle paşa Şanını haykırayım göklere, dağa, taşa… Belleklere kazınsın; lisanınca “Ben!” de ki.
-muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 26.04.2016 – DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAĞIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAĞIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekkür ediyorum Emrullah Bey Kardeşim. Duygularımızı yansıtmaya çalıştık. Teknik hataları ile beraber sayfamıza astık. Ziyaret eden ve okuyup yorumlamak zahmetine katlanan gönül dostlarımıza kalbî şükran ile selâmlar...
ey mavi göklerin kızıl ve beyaz süsü kız kardeşimin gelinliği şehidimin son örtüsü rengini atamın kanından aldın ay ve yıldızını yere düşen her şehidin şanından destanlar yazılsın namına şiirler yazılsın adına göklerimizi süsle ilelebet inme gök yüzünden
Kıymetli Gönüldeşim, Millî hissiyatımızı ifade için en güzel sembollerin başında bayrak geliyor ve biz de dilimizin döndüğünce o güzeli meth ediyoruz. Rabbim hep beraber bu hissiyatımızı yaşamamızı ve yaşatmamızı nasip etsin. Kalbî selâm ile..
Bayrak üzerine yazılmış şiirlerin en güzellerinden biriydi... Bayrak şiiri yazmanın ne kadar zor olduğunu idrak edebilen lerdenim, çünkü o kutsal sembol öyle naziktir ki incecik cam gibi, kırmadan yüksekte tutmak hiç kolay değil ama hocam bu konuyu aşmış... kutluyorum tüm kalbimle, selam ve saygılarımla.
Muhterem Ağabeyim, Sizin kaleminiz ve kelâm ehliyetiniz ile kıyaslanamayacak dizelerim için lütfettiğiniz taltif cümlelerine müteşekkirim. İnşaallah lâyık olmaya gayretimiz artar. Kalbî teşekkürlerimi ve hürmetlerimi iletiyor, sıhhat ve huzurunuzun daim olmasını diliyorum. Muhabbetle selâmlıyorum.
Yüreğinize sağlık Üstadım.Al bayrağın kıymetini bilenlere selam olsun. Mitinglerde örtü olarak altına seren reziller de kahrolsun. O bayrak öyle bir anlam taşıyor ki bilmeyen zavallılar bez sanıyorlar. Hilal nedir, yıldız nedir, al nedir? Senin gökyüzünde olman ancak ki Dalgalan dığınca, hürriyettedir!!! Diyelim ve yazan yüreği candan kutlayalım. Selam, saygı ve dualarımla.
Hürriyet timsali, kanın bedeli, sembollerin en yücesi olan bayrağımızın hak ettiği yerde durması için millî bütünlüğümüzü müdrik olmalı, nifak saçıcılara fırsat vermemeliyiz. Yüce değerlerimizi yaşatmak, milletimizi yaşatmakla eştir. Ortak duygular ile yaptığınız yorumlar ve katkılarınız için kalbî teşekkürlerimi iletiyorum Sezai Bey Kardeşim. Muhabbetle selâmlıyorum.