birinin sevdiği ölmüştür de içi kavrulup çığlıklanarak tabelaya mı yazmıştır bir eksildiğimizi ve dahası katil bitirdiği bir hayatın kaydını mı tutmuştur tanrıdan bi’ haber rengim kan kurusuydu bir aleme
derdim seyahatteydi uzak yerlerde ayak izlerim cinlerle aynı yüzümü gördüm bir bulutun sandığında nah şuracıktan inen inmeydi acele etti bilemedi kalbinden bi’ haber kaykılmış yatan şu geceye inemedi
içimde boşluğun yolculuğu biletini kesiyor birbirine benzeyen kaderlerin sırdaşlığında kendisiyle yüzleşmemek için yüzünü bırakıp da gidiyor hatıralar biriktirmek istiyorum sana yaşamadıklarından bi’ haber zamanını bekleyenler mezarlığında
şiir insanın ilk dili bunu hep unutuyorsun farkında değilsin sustukça konuşuyorsun gördüklerimiz kaçınılmaz ve ebedi ölümüme kura çektim,sarkacım göğsümde kiracı canım benim konu aşka geldi sen kal/k istersen…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sarkacım göğsümde kiracı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sarkacım göğsümde kiracı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
1- Merak ediyorum. Acaba bu yazdığınız eser, bir günün fırtınası mı? Yoksa, günlerin çınarı mı?
2- Finale kadar her şeyinizle iyiydim. Lakin " Şiir, insanın ilk dili, bunu hep unutuyorsun. " mısrasını görünce, içimde bir hüzün oturdu. Gitmek bilmedi. ( O kendini biliyor diyelim. Usta kalemini bırakmıştı. )
3- Ne kadar garip. Giriş kısmınıza hitaben. Bende sevgiliye, bana aşkı öğret demiştim. Cevabı çok keskin, net ve kısaydı. Ben öğretemem, aşkı sen öğrenirsin.
4- Şiirinizi çok iyi anladığımı, ne duygularla yazıldığını da çok iyi kavradığımı bilmenizi isterim.
5- Çok heyecanlandırdı şiiriniz, bu heyecanla ancak bu kadar yorum yapılabiliniyor.
6- Böylesi şairlerin, ustaların nasıl hitap edilirse artık... Toplanıp, bir çeşit beyin fırtınası yapmış olsaydınız, kendinizi, edebiyatı ve şiir kimliğini çok üst safhalara taşımış olacağınızı görürdünüz diyorum.
VE SİZİ, YÜREĞİNİZİ, EMEĞİNİZİ BÜYÜK SAYGI, SEVGİYLE KUTLUYORUM.
Güzel bir giriş, güzel bir final
tebrikler şair
selamlar