(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Can Eriği şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Can Eriği şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biz küçükken hemen büyümek isterdik. Büyüklerimizin isteklerini hemen yapıp, büyük muamelesi görmek isterdik. Şimdiki çocuklar, BASKI'lar nedeniyle "ama ben daha çocuğum" demek zorunda kalıyorlar. İçim sızlıyor. Şu güzel şiirinizi okuyunca kalbim sızladı. Ellerinize sağlık...
hiç bir şey gerçek değil sanki olması gereken olduğu yerde değil kutsal değerler hiçle sıvanmış dil azgın yalanlardan başkasına dönmüyor o kadar kirlilerki küçülen insanlar tek mahsun, masum, ak-pak çocukları vahşice katlediyorlar
Şimdi 'dökülüyor ellerimden Bir bir yapraklar ' Masallardan çaldığım 'kahramanlar Hangi annenin göz yaşı yazılır şiirlere Hangi çocuğun masum gülüşleri Oysa ne umutlar ekmiştik Fidanlıklara umutlar yeşerecek Her bir fidan meyve verecekti Kiraz mevsiminde Şimdi ellerimde kan gülleri Üzerime bulaştı' insan zulmü'' Söyle anne' bu kanları kimler Sürdü oyuncaklarıma Uçurtmalar'ı kimler vurdu' Bimler kopardı gök yüzünden yıldızlarımı bu karanıkta ne anne Böyle kimler çaldı mavi özgür Gök yüzümü ; Bu sesizilik ne anne Neden duymaz 'sesimi doruktaki tepler Neden duymaz sesimi insanlar Öldümü anne öldümü 'vicdanlar Susma anne susma korkuyorum Buralar çok karanlık' ve soğuk Bırakma ellerimi anne bırakama Ben üşüyorum ' Ben ölüyorum....
onca şiir yazıldı b konuda hiç bu kadar içten gönülden bu denli gökyüzünü parçalamak isteği verircesine olanı yazılmamıştı Hilmi hocam usta kaleminize binlerce teşekkürler sizden öğreneceğimiz çok şey var içim sızladı ŞİİR okudum saygımla.