seslerin içinden geçiyorum sesim sesine sinmiş gözlerim açılıyor gök sönmüş, yağmur dinmiş... maziden arda kalan kavruk hatıralara göğsümde senden boşluk, ayça kulplu kadehten rüzgarlar içiyorum yıldızlar yere inmiş.
sen yine şarkılarımıza eşlik et yine erken uyan güne nihavent mevsimlerden geç aşkı aşanlar bilir.
henüz dün söylemiştim sevgili; gün ölür güneş dağlara gömülür donar gözlerde alev ben ne ateşlerden geçtim kaç geceyle seviştim gel bu sevdadan vazgeç sanma küller dirilir…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnfial şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnfial şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika duygularla yazılmış muhteşem güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
29 Ekim Cumhuriyet Bayramımızın 99. yılı kutlu olsun.🇹🇷
Başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları ile vatanı uğruna canlarını feda eden aziz şehitlerimize Allah’tan rahmet diliyorum. Ruhları şâd mekânları cennet olsun.
ŞÜKRÜ ATAY tarafından 10/29/2022 5:14:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
henüz dün söylemiştim sevgili; gün ölür güneş dağlara gömülür donar gözlerde alev ben ne ateşlerden geçtim kaç geceyle seviştim gel bu sevdadan vazgeç sanma küller dirilir…
mest etti dizelerin emeğine sağlık gardaşım selamlarımla
ben nasıl kaçırdım bu şiiri
imrendim doğrusu.
Saygımla