ben de ölümlere değişiyorum bazen bir şiirin sonunu sahi, şiirlerin sonu olur mu?
yine ben vaktinden önce, kimsenin bilmediği bir sessizliği seven hep çocuk kalan, hiç büyümeyen yalnızca sana aşık yalnızca senin ellerine yalnızca sana gelen ve senden gidemeyen...
yine ben sevgilim avuçlarımdaki çizgiler gibi kırılıyorum insanlara tüm çizgiler boyunca ağlıyorum dost sanıp aldandıklarıma yağmura vuslatı ezberleten ama ayrılıklara alıştıran hayata ama ağladıkça en çok yağmurlara en çok bitmeyen yollara sövüyorum çünkü ben de çocuğum yine büyümüyorum...
esmer gecelerde siliniyor coğrafyamızdan ezbere bildiğimiz tüm şiirler ama hiç unutmuyorum ben, saçlarıma değmeyip de kelimelerimize değen ellerini kelimelere can katan ellerini şiir kokan ellerini... biliyorsun, sustuklarımızı da yazıyorum ben baharlara eskitiyorum ayrılığı da gömüyorum sonra avuçlarımı bildiğin coğrafyamızın, hiç basmadığın topraklarına
sen de ölümlere değiş bazen kimsesiz bir şiirin sonunu yüzüm kimsesizliğine anne olsun yüzüm yüzüne armağan ellerim sende kalsın sevgilim, gözlerin zaten çocukluğumda kalan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sonu Olmayan Şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonu Olmayan Şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgiliye olan aşkın çocukluk özlemlerine benzetilmesi ilgi çekici olmuş