*** Hüzün çöken bir ikindi sonrasında Eprimiş bir yalnızlığın ıssızlığında Zamanın düşlerini parçaladım Dudağımın kenarındaki sözlerimi ıslattım suskunluğumda Aç bir bebek huysuzluğundayım Irak kaldığım sevgini istiyorum Hadi, emzir beni sevdanın memelerinden Doyur sensizliğimi Ve ver ellerime biberon gibi bağımlı olduğum sevdamı Hadi !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...hüzün...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...hüzün...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
*** Hüzün çöken bir ikindi sonrasında Eprimiş bir yalnızlığın ıssızlığında Zamanın düşlerini parçaladım Dudağımın kenarındaki sözlerimi ıslattım suskunluğumda Aç bir bebek huysuzluğundayım Irak kaldığım sevgini istiyorum Hadi, emzir beni sevdanın memelerinden Doyur sensizliğimi Ve ver ellerime biberon gibi bağımlı olduğum sevdamı Hadi !
yine degerli dost tyine degerli dizleri ne denirki hisseden yazan yüregine saglık kutlarım cani gönülden kalemin daim olsun huzur ve sukunet yakana yapışsın sevgilerimle dosttttt..
Ne zaman çok sıkılsam, aklıma "Dondurmam Gaymak" filmindeki garip dondurmacının sözleri gelir, yüreğim hafiflersanki. Sosyalist arkadaşının verdiği konferanslardan bunalır hani: Yav yeter gayrı, anasını sattığımın dünyasından bene nee? Isınırsa ısınsın, soğursa soğusuun! Valla billa bi cinnete bakar ha!!Bizlerde toplumca bu haldeyiz sanki, yetti yahu!!
***
Hüzün çöken bir ikindi sonrasında
Eprimiş bir yalnızlığın ıssızlığında
Zamanın düşlerini parçaladım
Dudağımın kenarındaki sözlerimi ıslattım suskunluğumda
Aç bir bebek huysuzluğundayım
Irak kaldığım sevgini istiyorum
Hadi, emzir beni sevdanın memelerinden
Doyur sensizliğimi
Ve ver ellerime biberon gibi bağımlı olduğum sevdamı
Hadi !
Kutlarım eseri...anlamlıydı şiir...saygılarımla...