zaman dolmuştu artık kış uykusunda birbirimize tutunuyorduk gökyüzü ayaktaydı yer yüzü, bütün kâinat… ve kırımdaydı insanoğlu birbirini bir biz uykuda; güvenin ve sessizliğin derinliğinde kaybolmuştuk gözyaşlarımıza boğularak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
…KAYBOLMUŞTUK… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
…KAYBOLMUŞTUK… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL DOSTU KALEM MERHABALAR ; ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMRĞİNİZİ .. SELAM VE SAYGIMLA.
olur mu dostum..niyetler önemli..biz birbirimizi biliyoruz.." hata insani af ilahi" dir bilirsin..bu vesile ile şimdiden bayramınızı en içten dileklerimle tebrik ediyorum..başarı ve mutluluk yolunuz olsun..
ah aça bilsem yine yeşil çimenler üstüne beyaz güller kokusunda sakılı gülerin rengi hercai gülüşlerin canıma ecel çocuk seni, kimler kopardı takmdan daha göğsüme bakışlarını yıldız diye..
beren yılmaz tarafından 7/23/2014 11:41:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
ve
kırımdaydı insanoğlu birbirini
GÖNÜL DOSTU KALEM MERHABALAR ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMRĞİNİZİ ..
SELAM VE SAYGIMLA.