Karlar(L)a yakacağım şiirlerimi bu gece Üşüyecekler…
Kar dökülüyor üstüme Yüreğim tanelerine kelepçeli sanki Çimlerden çalıp, Gözlerime çiğ sürdüm Alnımdaki çizgiler buz kesti D ü ş ü y o r u m…
***
Sırlı aynalarda sırra kadem basıyor suretim Yitiyorum kalabalığında yalnızlığın Ve hep apansız bir sirayetle Zamansız uçukluyor gözlerimde ayrılık Amansız bir illet gibi yayılıyor hücrelerime İliklerime işliyor… Ve ruhuma… A c ı y o r u m…
***
Ardı-arkası kesilmiyor med cezirlerin… ‘’Gitmek mi zor, kalmak mı zor’’ Tersine akıyor nehirlerim Karlara olan hasedinden Gürültüsüz geliyor yağmurlarım… Bilmiyor üşütmediğini… Yalnızca, I s l a n ı y o r u m…
***
Bu kent beni bir gün yolcu edecek Nasıl da yorgunum Nasıl da üzgün Ağır bir yük gibi ömrüm omuzlarımda Çaresiz, Y a ş ı y o r u m… Ve esmer serencam bir bahar… Gözlerimin bulutlara özentisi Bu gece vuslata erdi… Y a ğ ı y o r u m…
***
Daladı yine aşk yüreğimden Bileklerim kan içinde Canım çok acıyor anne Bu şimal, ne edepsiz, ne yüzsüz hısım Saçlarımdan asılıyor Ben uzak dursam da rıhtımdan Gemiler karaya vuruyor Sevdalar sırtımdan... Ve her defasında K a n ı y o r u m...
***
Kaç kez kan sıçradı düşlerime bilsen Kaç kez yarım bıraktım intihar mektuplarımı Artık ne bedenime dönebilirim ne de ruhuma! Çatlamış aynalardan sızan kanım pıhtılaşırsa Terk edecekmiş Azrail teni… Ya! Tin’ime bulaşan nefret! Şimdi ben ne ölüyüm, ne diri! Kıyam’a sürgünüm… G i d i y o r u m…
***
Karlar(L)a yakacağım şiirlerimi bu gece Üşüyecekler… Sonra Saint Pierre’in duvarlarında kurutacağım küllerini Ve Asi’ye savuracağım Akdeniz’e Hüznünde yoğrulduğum sulara Tüm delilleri karacak çocukça sevgimin Piç damgası yemiş masum duyguların inadına Senden sonra da yazacağım… B i l i y o r u m… SENDEN SONRA DA SEVECEĞİM…
Karlar(L)a yakacağım şiirlerimi bu gece Üşüyecekler… VE… B İ T E C E K S İ N S E N…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Karlar(L)a Yakacağım Şiirlerimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Karlar(L)a Yakacağım Şiirlerimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Daladı yine aşk yüreğimden Bileklerim kan içinde Canım çok acıyor anne Bu şimal, ne edepsiz, ne yüzsüz hısım Saçlarımdan asılıyor Ben uzak dursam da rıhtımdan Gemiler karaya vuruyor Sevdalar sırtımdan... Ve her defasında K a n ı y o r u m...
Alkışlar alkışlar alkışlar..
müzik resim ses seslendirme şiir
bir kaç defa daha dinleyeceğim..
cımbızla çektiğim ifadeler
gemiler karaya sevda yüreğine vurmuş..
sen uzak dursan da rıhtımdan şiir öyle bir şey işte tebrikler..
Bileklerim kan içinde
Canım çok acıyor anne
Bu şimal, ne edepsiz, ne yüzsüz hısım
Saçlarımdan asılıyor
Ben uzak dursam da rıhtımdan
Gemiler karaya vuruyor
Sevdalar sırtımdan...
Ve her defasında
K a n ı y o r u m...
Alkışlar
alkışlar
alkışlar..
müzik
resim
ses
seslendirme
şiir
bir kaç defa daha dinleyeceğim..
cımbızla çektiğim ifadeler
gemiler karaya
sevda yüreğine vurmuş..
sen uzak dursan da rıhtımdan
şiir öyle bir şey işte
tebrikler..