Uyanınca hiç bitmeyecek sandığım günle Batmaz sandığım güneşle Ve taptaze nefesle Hayata sarılıyordum. … Hep benim kollarım uzandı sarmak için Teninden sızdığım yürekten başkası olmadı; Ne yüreğimi ne yaramı ne gecemi ne günümü saran.
/ Şimdiden birkaç adım önce /
Uyudum. Yalnız değildim… Benden daha parlak yıldızlar vardı.
Mutluyum sanıyordum ama… Ya içimde uyanan korku… Sızlayan yürek… Yeri dolmayan yokluklar… Vazgeçilmiş aşklar(!) Yaşanmamış anlar… … Uyudukça çoğalmış karanlık.
Uyanınca umutla bakıyordum gökyüzüne Kuşlara el sallıyordum… En çok kendimle Konuşuyordum. … Hayata sarıldıkça Yaşamın kollarından düşüyordum.
/ Şimdi /
Uyuyorum… Işığı sönmüş yıldızlar içine uyanıyorum. Garip ama, bu acıdan huzur soluyorum.
Uyandıkça dört yanım duvar..! Uyandıkça dört mevsim kış..! … Uyanınca, tekrar uyumak istiyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uyandırmayın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uyandırmayın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen insan uykuya vurur kendini ..Her şeyi unutmak adına...Ama uyanınca bakar her şey aynı... Uyanık kalıp savaşmak en iyisi....Güzel şiirdi.Kutlarım...Selam ve Sevgimle...
Çocukluktaki rüyalar alemine bal tatlısı uykulara ve şimdiki zamanda görülen, hissedilen, yaşanılan karabasan gibi gerçek yaşamlara etkili bakış, etkili anlatım. Tebrik ediyorum.