Gecesiz bir düş gibi düştükçe, dün yatağına Kimsesiz yüreğinle güldükçe, gün uzağına Sevgisiz heceyle bölündükçe, an kağıdına Koparıp, savurur seni, gözü dönmüş rüzgarlar.
Az kımıldasa ruhun bedende, dört yanın sükut Biraz mutluluk bulsan düşünde, gerçeği bulut Haz sandığından kandın gecende, nefesi umut Susturup, sindirir seni, dili kopmuş duvarlar.
Yollar yazıyorsun sabahlara, gecen gün olmaz Kollar çiziyorsun duvarlara, düş kapı açmaz Sonlar tutuyorsun aynalara, gör aklın almaz Kapatıp, bekletir seni, kalbi durmuş kapılar.
AsabiŞirin 28/o2/’o8 Koparıp, savurur seni, gözü dönmüş rüzgarlar Susturup, sindirir seni, dili kopmuş duvarlar Kapatıp, bekletir seni, kalbi durmuş kapılar Aldığın nefes yapışır boğazına, yalnızsan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Benim Bildiğim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Benim Bildiğim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gecesiz bir düş gibi düştükçe, dün yatağına Kimsesiz yüreğinle güldükçe, gün uzağına Sevgisiz heceyle bölündükçe, an kağıdına Koparıp, savurur seni, gözü dönmüş rüzgarlar.
Susturup, sindirir seni, dili kopmuş duvarlar
Kapatıp, bekletir seni, kalbi durmuş kapılar
Aldığın nefes yapışır boğazına, yalnızsan.
Kalemine SağLık AsabiŞairine:)