(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ay ve yıldızlar ışıklarını verirken suya Söz verdi dalgalar yanında suskun kalmaya Rüzgar fısıldarken aşkımızı kıyıya Bir yaz gecesi Izmir''de tanıdım seni
çokkk harika sıcacık bir şiir kalemine sağlık üstad...
hani İzmir'de de sevgiler ve yaz akşamları hiç unutulmaz...hele hele Kordon'da birkaç saat gezmek insanı sonsuz mutlu eder...güzel şiirinizi yürekten kutlarım...sevgi ve saygımla...selamlar...
Nerede olursa olsun aranan bir sevgi Anılardaki o gece acaba hayal mi gerçek mi Her gece özlemini çektiğim sevgili Bir yaz gecesi gurbette aradım seni..
GERÇEKTEN BİR BAŞKA GÜZEL ŞİİRİNİZ DAHA.ZEVKELE OKUYORUM.. TEBRİKLER.. SAYGILARIMLA...
JÜLİDE NAZIM tarafından 12/22/2006 2:53:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yine güzel bir şiir..Biraz güfte amacıyla yazılmış gibi geldi bana Çınar kardeşim.Yanılıyor muyum? Çünki kafiyeye ağırlık verilmemiş..Kafiyeyi kelimelerin kökünden yaparsak, daha başarılı oluruz.. Örnek:Sözler, gözler..tamam ama, geceler kafiye yapmıyor. Sözler, gözler, özler, bizler, sizler, izler vb.ile kafiye yapılabilir..
Öyle bir aşk ki bazen dizelerde bazen sözlerde Beklentiler umut aranan o kahve gözlerde Sensiz bitmek tükenmek bilmeyen gecelerde Bir yaz gecesi Izmir''de bıraktım seni
Hocam o kahverengi gözleri nasıl kıydında bıraktın. Yüreginize saglık güzeldi. Şiir tadında kalın Selam ve muhabbetler.