Yeşilırmak kenarında Bir söğüt ağacı altında Uzayıp giden Gün gün tükenen Bir ömrün kıyısında Düşünüyorum Neden grileşti Yeşil ağaçların yansıması İnsan gibi suratı asık Kuru Dahası Ölü balıklar Gogol’un “ölü canları” sanki Ellilik şişe En yeni imalat Mezeler Dün akşamki Gökyüzü karanlık mı karanlık Hangi taşı kaldırsan Altında değişik bir yaratık Gökdelenler yüreğimi üşütüyor Bu yangın yerinde İtfaiye bir adım ötede Siren sesi gelmiyor Derin uykudalar Tuttukları orucun yüküyle Düşlerine giremem ama Niyetleri kabul olsun Şimdi Kızılırmak ne hâldadır kim bilir Fırat Dicle Karadeniz’den Akdeniz’e Bilumum topraklara Üre katarak Öküzün gübresine hasret makinalaşarak Köstebeklerin bile tepmediği Çorak haline sebep Barajlar Kralı Horon tepiyor Her on yılda bir kısılan ses Şimdi HES karşısında Hastir çekmiyor, çekemiyor Asi zılgıtların yankısı Mide den öte gitmiyor Üretmiyor Üretemiyor Çekirdeksiz salatalık tohumu gibi kaygısız Avuç açmış dışarıya Dert etmiyor Ah be Yeşilırmak Aklına gelir miydi? Bu denli anlamsız Bu denli gri olmak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GRİ OLMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GRİ OLMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.