gün-ışık karanlığı zorla ıskalıyor güneş gölgeler hep kirpiğimin kıyısında gidip geliyor günlerin kuytusunda toprak börülce tazeliğinde mevsim kiraz kırmızısı
ağır ağır uzaklaşırken metropoller izmarit kokulu sokaklar savruluyor dağların ötesinden… gök bulanık bir göl ağlamak güzel geliyor çimlere ıslansa da gözlerim
yalnızlık hiç bu kadar güzel olmamıştı sardunya renkli akşamlarda ruh çekiliyor dipsiz bir derinliğe artık kısa kısa yollar bağlayamaz tutsaklığımı…
özgürse… uçar özgürse hayaller çığlıklar tırmalayamaz kalbimi yıkılırsa duvarlar, kırılırsa zincirler aşk terk eder mi karanlıklar perisini
yeniden aşk yeniden doğmak için ölmek mi lazım bilelim istiyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RUH ŞARKISI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RUH ŞARKISI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hergün , her an ölüp doğuyoruz zaten bence yaşam boyunca.... Kısacık bir an , yada kocaman bir ömür hep bir bence. Her aşk zaten bir yaşam . Aşk biterse tutku ve kazanımlarıyla , anıları sonsuza yaşar. Aşk bitmezde yakmaya devam ederse ....ölmek kolay gelir yaşayan anılarla. Öylesine içimden geçenlerdi işte düşünmeden . Selamlar.
yeniden aşk yeniden doğmak için ölmek mi lazım bilelim istiyorum
sonsuzluk akşamlarında…
yeniden dogmak icin ölmek lazim sair ölmek icin söyle asil ... güzel bir dag mi secmeli ... kim bilir bir yildiz belki de .
sonra dogmak icin de bir masal ülkesi . hani hic kötülügün olmadigi ..... derelerin sütten irmak gibi aktigi ... öyle gülec yüzlü insanlarin oldugu ... mutluluk ülkesi ...
Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum.
Saygılarımla… siyah gecem